Odvalil mrtvolu z mého těla a pomohl mi vstát. Odstoupila jsem pár kroků od mého zachránce.
Uslyšeli jsme výstřel, který vedl od silnice. Letmým pohledem jsme se na sebe podívali a poté se rychlosti světla rozběhli k silnici. Zastavili jsme se až u velkého dubu
"Pojď!"Pobídl mě a já udělala další krok,přeskočila škarpu a dostala se na silnici .Téměř všichni se skláněli nad nehybnýn tělem starého muže. Jedna žena velmi brečela, musel to být její manžel, možná otec.
Co je zač?! Řekl podrážděně nějaký koreec a mně se v krku objevil obrovský knedlík
"Jaá...Eve." Vykoktala jsem ze sebe. Zbytek si mě prohlížel a měřil pohledem.
Jsem Beth.Ozvala se jako první tak šestnáctiletá blondýnka. Poté nastalo ticho, při kterém si mě všichni přihlíželi. Rozrazila jsem ho až já.
"M-mohla bych se k Vám... ?"
"Nevíme, kdo je, Ricku!" Otočila jsem se za hlasem, stál tam černoch s lopatou v ruce a obvazem na pravé ruce.
"S kým tu žiješ?"Přimhouřil jedno oko Rick a zabodl svůj zrak do mě.
"To taky nevíme!"Ozval se opět černoch s lopatou.
Hledala jsem někde pomoc. Většinový zbytek skupiny stál nad mrtvolou, jeden, asi ten nejstrašidelnější si utíral šípy z kuše. nejmladší člen, asi tak sedmiletý kluk seděl v autě se svou matkou, která ho uklidňovala... Ne, tady nebyl nikdo, kdo by mi pomohl. Opět nastalo ticho, které narušoval jen pláč pozůstalých a otevření dveří od Jeepu, ve kterém seděl chlapec s matkou.
"Tatí já mám hlad!"Přiběhl k otci a chytili ho kolem pasu, vůbec se nestaral o to, co se děje kolem něj."Carle!Běž zpátky do auta!"Odstrkoval ho a hnal zpět do bezpečí auta, jenomže se klučina nechtěl jen tak vzdát.
"Ale...."Snažil se protestovat, i když mu to moc nešlo.
"Běž zplátky!"Detinsky si dupl nožkou a šel zpět, přičemž nezapomněl brblad na účet svého otce.
"Máte jídlo?"Fajn, tohle asi nebyla ta nejlepší otázka.
"Co ti je potom?!"někdo by tomu s lopatou měl zavřít pusu.Počkej T-Dogu.Máš jídlo?Otočil se na mě vůdce skupinu, teda tak jsem ho alespoň vnímala.
Mám... Já.. Když se o něj pondělím, přijmete mě? Sklopila jsem svůj zrak do země a čekala na jejich verdik.
Všichni, kromě lidí, který stáli u mrtvoly se dívali na Ricka, čekali, aby to rozhodl za ně.
Vystoupil i ten kluk s mamkou z auta. Jeho matka byla... Těhotná! Kurva v týhle době byla těhotná!
"Ricku!Pojď sem." Zavolala matka kluka.
Něco si šeptali a při tom se dívali na mě.
Mezitím z lesa vyšel z lesa mrtvák. Nikdo k němu nešel, tak jsem se rozhodla jít já, ale muž s kuší mě předběhl přesně měřeným šípem, který mu udělal díru do oka, mrtvákovi se podlomila kolena a skácel se na asfald silnice.
"Zvládla bych to!" Koukla jsem se na něj. Šel mým směrem, vyrval šíp z hlavy a vrátil se zpět k autu.Bez toho, aby se na mě jakkoli podíval, či jen odpověděl.
černoch zatím pomáhal zabalovat tělo a kopat hrob. Zbytek se domlouval."Jak jste se rozhodli?"Zeptala jsem se po dlouhé době.
"Má jídlo." Ozvala se opět blondýnka.
"Bude to jen další hladový krk navíc?" Promluvila žena s velmi krátkými, šedivými vlasy.tak to se mě dotklo.
"Budeme hlasovat.Kdo je schopný ji přijmout mezi nás?"
Beth zvedla ruku,Carl taky,jeho matka a další dva. Ale i tak to bylo málo, naštěstí zvedla ruku i žena s šedivými vlasy.
"Dobře,je rozhodnuto!Kde žiješ?"padl mi tak obrovský kámen ze srdce a moje vnitřní já udělalo desetkrát kotrmelec.
Pojďte. S úsměvem jsem se nadechla a vedla je k mému tábořišti. Šli za mnou dva. Rick a muž s kuší.
"Jestli je to past..." Zavrčel Rick.
"Tak nejvíce riskuji já!"Umlčela jsem hlasy za mnou.Bylo jasný ,že jsou pořád připravený a nevěří mi, ani se jim nedivím. Cizí holka si jen tak vyběhne z lesa a pak čeká že ji přijmou mezi sebe, reagovala bych mnohem útočněji než oni, možná bych rovnou střílela.
Zastavili jsme se u potoka. .
"Kam teď?"
"Tady!"Ukázala jsem na auto schované za keři
koukli se na sebe. Ten s kuší se musel opravdu hodně, hodně přemáhat, aby na mě nezačal mířit. Rick otevřel kufr a udělal opět bojovnou pózu.
"To je všechno?"Koukl se zpět na mě a já vyvalila oči, přijde mu to málo?!.
"Eh...Jo,ale jem si jistá ,že to je víc,než teď máte vy." Snažila jsem se ho nenaštvat, ale s mou pusou to tak snadno asi nejde.
Rick si protřel oči a dal zbraň do pouzdra.Dobře, Daryle, sjedeš s tím autem dolů, tam se potkáme. A ty!"ukázal na mě. Pojedeš s ním, jestli se o něco pokusíš, zabije tě! Přejel mi mráz po zádech, přikývla jsem. Rick si vyměnil s Darylem pár pohledů a poté se vydal k potoku opět k silnici.
Čekal m, až si nasednu a poté si sám sedl na místo řidiče a nastartoval.
Chytla jsem se za držátko na dveřích a doufala,že tuhle jízdu přežiju. Tohle bude ještě sranda
******
:333
ČTEŠ
The Living Death
FanfictionSvět zachvátila nebezpečná nemoc, která se tvářila velice nevinně a nakonec přerostla v celosvětovou pandemii, téměř osmdesát procent celého světa zemřelo proměnilo se v cosi, co Eve nazývala mrvák. Když se vše stalo a její rodina se nakazila, zůst...