16.

1.4K 94 6
                                    

Popadla jsem trubku a vší silou jsem bouchla jednoho z nich a cítila jsem,jak se mi rozervali stehy.Jsou jak roj vos,kterých je čím dál víc. Beth a Hershel se schovali do jednoho z výklenku a zavřeli se,přemýšlela jsem,co budeme dělat,ti kteří by nám mohli pomoc byli ještě pořád daleko a než by se sem dostali,byli bychom už na půl sežraní,Lori už pomalu docházela munice a Carl se svým nožem toho taky moc nesvedl.Popoběhla jsem a popadla jsem ty dva a táhla je do věznice.Myslela jsem,že se schováme v naším křídle,ale to už teď bylo zamořený chodci.

*******************

Tudy!Zakřičela Lori a táhla mě do útrob vězení,vůbec jsem nechápala,co se děje,byla jsem šíleně zmatená.Lekla jsem se,když začalo všechno blikat a houkat,to už jsem měla opravdu nervy v prdeli, běžela jsem jako první a společně se svou trubkou probojovávala cestu Lori a malému Carlovi.

Aghr!Vydechla Lori a chytla se za břicho,to si ze mě dělá prdel,ona chce teď rodit?!Popadla jsem ji za ruku a táhla pořád do předu,nyní jsem byli v pasti,za rohem se už hemžili stíny mrtváků a za námi to nebylo o moc lepší,uviděla jsem dveře a zalomcovala s nimi,byli otevřené a já ty dva společně se mnou strčila dovnitř,vypadalo to trochu jako strojovna,nic moc,takovým místům jsem nikdy nerozuměla,hlavní teď bylo,že jsem byli ukrytý a mohli konečně čekat na záchranu v podobě naší skupiny.Když jsem se ujistila,že je pořádně zavřeno,vydala jsem se po schodech dolů za Carlem a Lori,která asi právě rodila .

Co se děje?

Dítě už chce ven.Řekla s největším klidem Lori.

Musím se vrátit pro Hershela!Řekl odhodlaně Carl a už se chystal odejít.

Ne,nemůžeme riskovat,to dítě porodím tady.No super!

Cože?Já nevím co mám dělat,když jsme TOHLE probírali na hodině biologie,já chyběla!Rozhazovala jsem rukama a chodila po místnosti,věděla jsem přesně ,co mám dělat,ale nechtělo se mi do toho,řekněme,že jsem si to vyhledala na Googlu.

T-toje v pořádku,hlavně zůstaň v klidu!Neměla bych tohle říkat spíš já jí?

Dobře.Sedla jsem si na studené schody a uklidňovala Carla,který na tom byl asi ještě hůř,než já,ani se nedivím.

Lori...Ty krvácíš!Vytřeštila jsem oči a přiběhla k ní,celé kalhoty měla od krve a to začínala panikařit už i ona.

Co to znamená?Zeptal se vyděšeně Carl,teď jsme byli vyděšený všichni.

Nic,jdi si prosím sednout,ano broučku?Usmála se se vší silou Lori na Carla .

S mojí pomocí si lehla na zem,Zvuky sirén náhle přestali a mě bylo jasný že naše skupina začala konečně něco dělat,stáhla jsem jí kalhoty a čekala,co se bude dít dál.

Já teď zkusím zatlačit,ano?Riskantně jsem přikývla a čekala,Lori zatlačila a pomohla si zakřičením.

Lori!Přestaň,krvácíš ještě víc!Nastalo ticho a myslím že nám to teď oboum šrotovalo,jak jen mohlo,zvažovali jsme všechny možnosti.

Mami!Nezavírej oči!Přiběhl k nám Carl a já si uvědomila,že ticho není proto ,že by jsme přemýšleli,ale proto ,že Lori začíná upadat do bezvědomí,Carlův hlas jí trochu probral,ale o moc to nepomohlo.

Musíme dojít za Heshelem,ten už bude vědět co dělat.

Ne,to já už nezvládnu....

The Living Death Kde žijí příběhy. Začni objevovat