36.

1K 69 3
                                    

Seděla jsem pořád na zemi pod schody a hlídala malého kluka, který mi usnul na stehnech. Párkrát se sem pokusili dostat chodci, ale nepodařilo se jim to, zatím.

Pořádně jsem si povzdechla a zakoukala se do tmy. Přemýšlela jsem nad minulostí. Hrozně mi chyběl Josh, taky Eric, rodiče. Chyběl mi život. Tohle se nedalo nazvat životem. My přežíváme. Čekáme na smrt, bojíme se dýchat, bojíme se smát, nemůžeme spát.
Popotáhla jsem a utřela si slzu. Slíbila jsem si, že nebudu ukazovat slabost, budu hrát tu "silnou '' ale nejde to. Bojím se smrti, bojím se porodu a nejvíce se bojím někde usadit a přemýšlet o "normálním '' životě. Začít slavit svátky, narozeniny, dělat oslavy, usmívat se. Dokonce jsem si ani nevybalila zcela věci, pořád je mám pod postelí a čekám, až se stane nějaká katastrofa, já budu moct popadnout věci a utéct...

Klouček se zavrtěl a tím mě probudil z transu. Pokud sem brzy nikdo nepřijde, budeme nuceni opustit tuto místnost. Nejsem... Vlastně nejsme ve stavu, kdy se můžeme postavit mrtvákům a všemu, co se venku děje.


***


"Mami! Maminko... Ne! Prosím..."Probudil mě hlas kloučka. Zvedla jsem ruku a pomalu ho začala probouzet.

"To je v pořádku..." Cuknul sebou, dýchal rychle a mělce. Byl celý uplakaný a upocený. Dala jsem si ho na klín a hladila ho po zádech, kolébala jsem se ze strany na stranu, dokud se nezklidnil. Ruce omotal kolem krku a hlavu si položil na mé rameno. Snažila jsem se, aby se cítil co nejvíce v bezpečí, ale mrtváci, co začali bouchat na dveře tomu moc nepomohli.

Z ničeho nic přestali bouchat, poté se ozvala střelba a ohlušující ticho.
Chlapeček se zvedl a chytil se křečovitě mé ruky. Jestli tu byl někdo, kdo by nás mohl zachránit, tak se právě nacházel za těmi dveřmi se samopalem v ruce. I kdybych se chtěla zvednout nepodařilo by se mi to, proto jsem použila své hlasivky.

"Tady jsme! Tady dole! Hej!"začala jsem křičet, chlapec leknutím nadskočil a ještě více mi zmáčkl ruku. Ozvala se další střelba a následně se otevřely kovové dveře.Do  místnosti se dostalo světlo z baterky a ozvěna z kroků doprovázená skřeky mrtváků. Pomocí zdi a železné konstrukce schodiště se mi podařilo  vstát, bohužel hned po prvním kroku jsem skončila opět na zemi. 

"Kurva!" Zaklela jsem a zkusila to znovu. Světlo z baterie se začalo pohybovat a zanedlouho mi svítilo přímo do obličeje.

"Co tady děláš?!Když se řekne, zůstaň kurva v bloku D, tak zůstaneš v bloku D!"

"Mužeš mi přestat svítit do ksichtu, Trevore?!"Kluk se přestal schovávat za mými zády, ale mou ruku neustále svíral ve své malé dlani.

"Co se to tam děje?Co se stalo?Proč...Proč se po chodbách potulují mrtví, Trevore?!"Musela jsem se přidržovat schodiště,abych se nedostala opět na zem.

"Kurva! Lidi z  B se nějakým zkurveným způsobem proměnili a dostali se do C a pak...Pak se to dostalo po celé věznici..."

"Přežil někdo?" Trhem zvedl hlavu a vyhledal moje oči, pak jen nepatrně přikývl.

"Kolik?"Můj dech i tep se zrychlil, když se další mrtváci začali dobývat dovnitř.

"Já nevím!"Projel si rukou vlasy a přešlápl.

"Dokážeš...Dokážeš nahodit generátor?"Ani se neobtěžoval s odpovědí a rovnou se rozeběhl ke čtyrem generátorům, které měly své nejlepší dny za sebou.Chvíli jsem sbírala síly a poté se odlepila od zdi.První krok byl v celku jednoduchý, ale další byly složitější a složitější, navíc vyděšený kluk, co se mi tiskl na záda taky nebyl zrovna jackpot.

Trevor mačkal různé čudlíky, spojoval různé kabely a nehorázně se rozčiloval.

"Už to bude!" Opřela jsem se o trubku a doufala, že to dokáže.A opravdu, za pár okamžiků se ozval hlasitý zvuk generátoru, pár okamžiků na to se začala rosvicovat světla nad námi.

"Víš, že vypadáš hůř, než jsem si myslel?"Konstatoval Trevor  a začal se hrabat v dalším generátoru.Kdybych měla energii, určitě bych protočila oči v sloup.

"Au!Au!Au!Kruciprdel!" Zaklel si Trevor předtím, než se začal valit kouř z druhého generátoru...

*******

Och lidi, znáte ten pocit, když máte prázdniny, všude spousty sluníčka a vy ležíte doma se zápalem plic??...Ne?...Já jo...Takže teď sjíždím celé TWD od znova a tak jsem se rozhodla, že přidám novou kapitolu...


Dofám, že si užíváte prázdniny naplno a balíte nějaký sexy chlápky u vody(Ale pozor!Daryl je můj!! -_- )

Ps.Budu moc ráda, když si přečte fakty o TWD #noreklama :DDD

:333

The Living Death Kde žijí příběhy. Začni objevovat