Úkol #1

691 77 8
                                    

Kiki Matty: Úkol, který zadala paní Tomasová v 6.části jsem nevymyslela já ale moje kamarádka Lindulle :D. Proto bych se o to teď chtěla pokusit. Je to výzva, tak snad se to povede...

***

Křik dívky pohltilo místo starého domu a růžové zahrady...Její křik se postupně ztišil až utichl úplně.

O několik let později se na příjezdové cestě objevilo auto z kterého vystoupil muž s kloboukem. Byl to Herry, spisovatel detektivních příběhů, středního věku. Dozvěděl se že mu jeho vzdálená příbuzná odkázala tento dům. Řekl si, že zdejší prostředí by byla dobrá inspirace na nový příběh...

V domě objevil starožitné věci pohlcené prachem. Také spoustu fotek na kterých byla krásná dívka se světlými vlasy a na každé fotce držela nejmíň jednu růži. Taky tam našel herbáře růží na kterých si někdo dal opravdu záležet. Jiné fotky než té dívky tu nebyly, ona mu to tu musela tedy odkázat. Zajímalo ho jak asi zemřela, a proč tu jsou jen fotky z jejího mládí...

Vzadu za domem byla trnitá zahrada, zarostlá. Herry se sotva protáhl do malého skleníku kde na stole našel velké nůžky na keře a starý dopis. Herry by byl hlupák kdyby se do něj nepodíval, mohla by to být nějaká stopa nebo klíč, začal tedy číst:

Vážený pane Elliotte, vaše výhružky už mne nebaví. Naposledy vám říkám, že své růže nikomu neprodám. Jsou jako má rodina a já rodinu nehodlám prodat zrovna někomu jako jste vy! Takovou nevěru bych nikdy nespáchala.

Rosie

Rosie musela milovat své růže, to je nepřehlédnutelné.

Dopis si zastrčil do saka a pustil se do stříhání trnitých keřů. Čím hlouběji se dostával, tím keře vypadaly živější. To, co spatřil na samém konci si ponese do konce života.

Dívka, stejná jako z fotek. Obalená trním a krvavě rudými růžemi. Vypadala, jakoby byla mrtvá teprve pár dní, jenomže to nedává smysl. V ruce svírala kytici růží s jmenovkou 'Pro Elliotta' a nůžky.

Mohla to být zbraň, která ji zabila? Na těle nebyly žádné hluboké rány, jen od samotného trní. Tak jak zemřela? Kdo je vrah?

Mohly ji snad zabít samotné růže?

K.M.:Konec! Musím říct, že je těžké se udržet přesně na tří stech slovech, ale mělo by to být. I když to spíš vypadá na něco mysteriózního, budeme to počítat jako detektivku :D.

Každopádně bych byla ráda aby jste se taky nějak zapojily a napsaly nějaká návrh jakožto 'úkol pro Kris'. Až na to dojde, vyberu ten nejzajímavější ;)...

Zatím papa.


RSo - příšerná dohazovačka (2016)Kde žijí příběhy. Začni objevovat