Stál tam... Ed?!
-Ja... prepáč. Cítim sa dosť trápne,-nervózne sa poškriabal na zátylku a obdaril ma odzbrojujúcim úsmevom. Síce sa zmenil, ale úsmev mu zostal.
-Nie, nemáš sa za čo ospravedlňovať. Mohol si ma tam nechať. Nechcela som ťa obťažovať, vážne nie,-začervenala som sa a zaborila pohľad do podlahy.
-V poriadku. Nič sa v podstate nestalo.-
-Ty si vodíš odpadnuté dievčatá domov každý deň?- pokúsila som sa vtipkovať. -Nie. Ale... No... Proste som ťa tam nemohol nechať,- usmial sa. Tie jeho úsmevy ma dostávajú do kolien.
-Vážne ďakujem. Aj za tričko. Teší ma, že na svete sú ľudia, ktorí pomáhajú ostatným.-
-N... neviem, čo mám na to povedať.-
-Prepáč. N... nechcela som ťa nejak... rozrušiť.-
-V poriadku. Len som troška... nervózny.-
-Aj... aj ja. Inak... rada by som poznala tvoje meno. -
-Edward.-
-Meredith.- sklopila som pohľad.
-Meredith. Môžem... môžem ťa niekedy pozvať na kávu?-
-Jasné... teda... budem sa tešiť,- začervenala som sa.
-D... dáš mi svoje číslo?- chytil sa za zápästie.
-Jasné,- vyhŕkla som rýchlo a začala mu diktovať svoj mobil.
-Zavolám ti,- usmial sa.
-Budem sa tešiť,- vyšla som z bytu. Medzi dverami som mu ešte zamávala. -Ďakujem za tričko,- povedala som a zmizla. Cítila som sa šialene. Domov som sa priam vznášala.Až doma som si uvedomila, kto to bol. Chytila som sa za hlavu. Práve som navštívila Eda Sheerana! A on ma chcel odprevadiť domov! Zrazu to na mňa všetko doľahlo. Ed. Práve som sa stretla s idolom mnohých dievčat. Ale ja som ho poznala skôr, ako sa ním stal. Bola som doňho zamilovaná skôr, ako to bolo cool. Bola som jeho prvým dievčaťom. Samozrejme, mali sme desať rokov, takže sa nič nestalo. Maximálne tak pusa. Aj keď bola len jedna, dokonca jediná v mojom živote, bola... úžasná. Dal mi najkrajší vianočný darček - pusu pod imelom.
Tak a som tu zas. Som trápna, viem. Ale nedá mi to. Taký slaďák :3 Normálne sa prepadnem od hanby. Budem sa snažiť kapitoly vydávať pravidelne, i keď budú kratšie. Odhadujem to tak na víkend. Have a nice day! :) a naozaj ďakujem za úprimnú kritiku ;)
YOU ARE READING
Sedmokrásky [E. S. FF]
FanfictionMeredith sa práve rozišla s jej, teraz už ex, priateľom. Zlomené srdce nemá- podvádzal ju a ona takých ľudí nemôže vystáť. Za podivných okolností sa dozvie, že jej priateľ z detstva, istý Edward je známy, a tak sa rozhodne s ním porozprávať. Edward...