Ráno. Rána nenávidím. Pretože bol štvrtok, musela som zasa ísť do školy. Nuž... život nie je len práca a voľno, ale aj práca, škola a domáce úlohy :). Rýchlo som hodila veci do tašky, vzala si jablko a bežala na autobusovú zastávku. Ako vždy, nestíhala som.
V ten deň som asi niekomu niečo spravila, keďže sa mi nič nedarilo. Najprv som nestihla autobus. Potom som pri ceste do školy parádne zmokla, i keď ráno to vyzeralo na slnečný a teplý májový deň. V škole som vrazila do profesorky, ktorá ma nenávidí a aby tohonebolo málo, zistila som, že som si zabudla zošity. Proste- hrozný deň. A aby som tomu nasadila korunu, bola som drzá na profesorov a zostala som po škole. Proste - v ten deň som proste bola dokonalo šikovná.
Keď som opustila to peklo, hneď mi odľahlo. Ľahkým krokom som sa vybrala domov pripraviť si veci na budúci týždeň, aby sa môj zlý deň už nikdy neopakoval.
No ale tam som zistila, že môj hrozný deň sa ešte neskončil. Na schodíkoch pred dverami sedel Gale. Môj ex.-Gale? Čo tu chceš?- vyštekla som na Galea. Nie, vážne mi k perfektnej nálade chýbal už len on.
-Meredith! Čo sa to s tebou porobilo?!- ako na pružinke vyskočil Gale a zvraštil svoje husté obočie tak, že vyzeralo ako húsenice.
-Vieš čo, Gale? S týmto choď vieš kam. Čo vlastne chceš počuť? Presný čas, kedy som čo robila? Alebo nebodaj dôvod?!- každým slovom som bola naštvanejšia. Ten idiot. Nechápala som, kde nabral toľko odvahy prísť za mnou a ešte mi niečo vyčítať.
-Meredith! Vysvetli mi, prečo sa vláčiš s tým ryšavým idiotom?!-
-Nevláčim sa s ním,- odpovedala som s kľudom Angličana, i keď v mojom vnútri to už vrelo.
-Vážne?!- sarkasticky sa zasmial. -A čo si robila včera v parku?!-
-To ťa nemusí zaujímať! Už nie som tvoj majetok! Ja som nikdy nebola tvoj majetok!- jačala som naňho. Vážne ma dopálil. On bol ten, kto ma podvádzal a teraz mi chce niečo vyčítať?
-Mlč, ty krava!- zahriakol sa po mne Gale, čo ma ešte viac naštvalo.
-Vypadni! Počuješ? Zmizni, kým nezavolám políciu!- zvreskla som a každé slovo som zdôraznila. Gale pokrútil hlavou a rozbehol sa dole ulicou.
-Vrátim sa. Raz sa vrátim. A ty budeš mŕtva!- vykríkol naposledy a zmizol za horizontom.
Vbehla som do domu a tresla dverami. Bola som naozaj nahnevaná. Ale mala som strach. Bála som sa o seba, Eda, Minnie a všetkých, čo som poznala. Gale bol šialenec. A mohol im spraviť hocičo. Radšej som na to ani nepomyslela.Ahojte :3 mám ďalšiu kapitolu napísanú! Yay, yay, yay!!! Kto sa teší aspoň tak, ako ja? K :) v médiách je Gale ;)
YOU ARE READING
Sedmokrásky [E. S. FF]
FanfictionMeredith sa práve rozišla s jej, teraz už ex, priateľom. Zlomené srdce nemá- podvádzal ju a ona takých ľudí nemôže vystáť. Za podivných okolností sa dozvie, že jej priateľ z detstva, istý Edward je známy, a tak sa rozhodne s ním porozprávať. Edward...