Allison

18 8 0
                                    

-Meredith! Preboha, prečo si mi nezavolala, keď si chcela prísť?- vyčítala mi Allie.
-Prepáč, Allie. No Gale... bála som sa o teba,- chytila som ju za ruky.
-Prečo? Čo spravil?-
-Nič. Ale bojím sa, čo spraví. -
-Počkaj... povieš mi to hore. Poď,- ťahala ma do bytu.

Usadili sme sa na červenej pohovke. Po zdvorilostných otázkach typu : dáš si čaj? A  podobne sme sa dostali k téme.

-Čo sa stalo?- zvedavo sa na mňa pozrela Allie a odpila si z hrnčeka.
-No... rozišla som sa s ním. A potom... vieš, dozvedela som sa, že Ed je spevák, tak som ho navštívila,- povedala som. Spôsob, akým som ho navštívila, som si radšej nechala pre seba. Allie nemusí vedieť všetko.
-A? To Galeovi až tak vadí, že si bola na návšteve?-
-Asi áno. Je síce pravda, že v ďalší deň sme išli na prechádzku, ale nič sa nestalo, prisahám,- zdvihla som dva prsty do vzduchu a Allie sa tlmene zasmiala.
-Verím ti. Gale je podľa tvojho opisu úplný psychopat. Nečudujem sa, že si sa s ním rozišla,- žmurkla na mňa Allie.
-Toto je vážne, Allie!- nervózne som zvýšila hlas.
-Čo?-
-Gale sľúbil, že sa pomstí mojej rodine!-
-Počkaj. Ako vie, kde bývam? A kde býva mama? Alebo otcovia?- zvraštila čelo Allie.
-Ja... ja neviem. Ale dávaj si pozor, Allie.-
-Budem. Inak... ak si mala v pláne cestovať späť do Londýna, sklamem ťa. Nikam nepôjdeš.-
-Allie... ja sa ale musím vrátiť. Nemôžem tu zostať,- zúfalo som rozhodila rukami.
-Žiadne také. Jeden deň voľna ťa nezabije.-
-Allie! Ja musím ešte ísť za Edom. Nemôžem tu zostať!-
-Meredith, ty nikam nepôjdeš! Jeden deň nerozhoduje!-
-Allie! Nevieš, čo može Galeovi napadnúť v tej jeho chorej hlave!-
-Jeden deň nerozhodne. A ten tvoj Ed nie je žiadne batoľa. Aj keď si doňho zamilovaná, prestávka vám obom prospeje!- zavelila Allie.
-Ja. Nie som. Zamilovaná. Do. Eda!- vstala som z gauča a odišla z bytu. Naraz som mala pocit, že si musím utriediť myšlienky.

Nevnímala som Allie, ktorá na mňa kričala. Nevnímala som vôbec nič a nikoho. Nebolo mi jasné, kam idem, ale jedno som vedela. Musím ísť do Londýna. Ísť sem bola chyba.

Prišla som až na vlakovú stanicu. V zadnom vačku nohavíc som našla nejaké peniaze a kúpila si lístok. Tentoraz som však šťastie na prázdne kupé nemala. Našťastie však boli moji spolusediaci tichí a bezkonfliktní.

V Londýne som vystúpila a rozbehla sa smerom do centra mesta. Musela som varovať Eda. No netušila som, že už je neskoro.

Ahojte :) ďakujem ArraTheSheerio za recenziu. Dúfam, že sa Vám táto časť páčila :) čoskoro sa objavia sedmokrásky, Haha. Už čoskoro ;) vaša K.

Sedmokrásky [E. S. FF]Where stories live. Discover now