Kapitola ôsma

27 9 2
                                    

-Och môj bože!- chytila som si hlavu do dlaní. Bola som zúfalá. Práve som prežila najhorší deň vo svojom živote. Stretnutie so šialeným ex. A pohádala som sa s Edom Sheeranom. No... skôr som mu vykričala to, čo mi v tej chvíli zišlo na um. A nebolo toho málo- a už vonkoncom to nebolo príjemné. Ani pre mňa. Vôbec mi neodľahlo. Bolo mi ešte horšie. Bála som sa. O všetkých. Dokonca aj o Eda. Ak by sa mu niečo stalo... bola by to len moja vina. Nikdy by som si to neodpustila. Aj keď som sa oňho bála, bola som naňho naštvaná. Ak by nebol taký idiot, nechal by ma na pokoji a nič z toho by sa nemuselo stať.

Len som pomyslela na to, čo by mohol Gale spraviť Minnie, alebo mojej sestre... Áno, mám sestru. O rok mladšiu. Claru. Ale i keď je mladšia len o rok, stále to je, bola aj bude moja mladšia sestrička. A Gale šialenec, ktorý ju ohrozuje. Bola som naozaj zúfalá. Cítila som sa tak bezmocne...

Vybehla som na ulicu. Vonku sa za ten čas už stihla rozhostiť noc. Nevnímala som všadeprítomný chlad a v obyčajnom tielku bežala na vlakovú stanicu.

Kúpila som si lístky na vlak do Dublinu. Moja sestra zostala bývať tam, kde sa narodila. Pýtate sa, ako je možné, že ja som sa narodila v Brightone a ona v Dubline? Nuž, je to jednoduché. Ja, ako narodená v Broghtone, som si mohla užívať život v tomto malebnom mestečku, až do mojich prvých narodenín. Keď som mala jeden,rodičia sa rozviedli a ja s mamou sme sa odsťahovali za jej novým priateľom do Dublinu. Takže máme vlastne každá iného otca, no obe sa podobáme ako vajce vajcu. Aj keď... keď nad tým takto premýšľam, mama ma zrejme nemala moc rada, keďže ma už po dvoch rokoch poslala späť k otcovi.

Zamestnaná myšlienkami som ako bezduchá mátoha nastúpila do vlaku. Našla som, zrejme úplnou náhodou prázdne kupé. Vlak sa dal do pohybu a ja sledujúc ubiehajúcu krajinu som premýšľala o svojom pokazenom živote.

Ahojte :) veľmi ma mrzí, že táto časť nevyšla už včera, ale ešte som ju musela dopísať :) dúfam, že sa Vśm bude páčiť. Je síce nudnejšia, a bez konverzácie, ale zato dosť dôležitá. Taktiež sa dozviete niečo o Meredith a jej rodine :) takže to až tak nudné hádam nebolo ;)

Sedmokrásky [E. S. FF]Where stories live. Discover now