Dit hele hoofdstuk is in de pov van harm
We hebben de film gekeken maar halverwege viel romy in slaap. Het is niet echt een meidenfilm. Ik kreeg een appje van link binnen. Renske en ik gaan trouwen. Man o man riep ik. Romy schrok wakker. Wat is er vroeg ze. Renske en link gaan trouwen. Romy kreeg ook een appje. Ze laat het mij lezen. Renske : wil je mijn bruidsmeisje zijn ? Ja tuurlijk schreef ze terug. Ik moest mijn oefeningen voor mijn armspieren nog doen, maar ik heb helemaal geen zin. Ik weet wel een goeie manier. Ik duwde romy op de grond. Wtf doe je zegt ze. Ik ga boven haar hangen en elke keer als ik naar onder ging gaf ik haar een kus. Nadat ik klaar was viel ik op haar. Oef.. Je bent zwaar schatje zegt ze. Ik kijk haar met een gezicht zovan en bedankt. Maar ik weet het. Ik hoor dat de deur open wordt gemaakt het is joost met de rest. Heey jongens en dame. Wtf doen jullie zeiden ze allemaal tegelijk. Harm moest push ups doen zei romy.En waarom lig jij dan op de grond vroeg joost. Dat heeft zo zijn redenen zei romy. Van harte gefeliciteerd link en renske. Ons verloofde stelletje zei ik. Is mama thuis vroeg joost aan romy ? Volgens mij niet zegt ze. Film kijken. Iedereen kijkt naar het hoekje waar wij net hebben gezeten. Volgens mij is daarnet iets heel spanneds gebeurt zegt joost. Hou je bek roept romy met een lachend gezicht. Ik loop naar boven ik heb namelijk nog een verrassing voor romy. Ik kom naar beneden en ik geef een doosje. Alsjeblieft schat ze maakt het doosje open. Er zit een ketting in met h ❤ r. Ahh.. Wat lief zegt iedereen. Plots word er op de deur geklopt. Renske maakt de deur open. JIJ HIER... horen we opeens.
Yodieyo mensen
Thx voor het lezen
Wie zou er voor de deur staan ??Link en renske zijn zo cute ik vind het zo leuk dat ze gaan trouwen
~bye
Xxx romy
JE LEEST
I'm Proud Of The Squad
Fanfictiondit verhaal gaat over de squad... ach weet je wat lees het boek nou maar dan kom je het wel te weten