pov renske
link rustig. Ik kan het allemaal uitleggen! Dat doe je maar aan je nieuwe vriendje! zegt link. dus je wilt scheiden? vraag ik. hoor je niet wat ik zeg. zegt link. hier heb je de tickets voor naar curacao ga maar met joost. link loopt boos naar boven.
pov joost
ik haat je joost roept Renske! door JOU is mijn huwelijk kapot. ik loop naar mijn kamer en pak een schaar en....
pov link
ik loop naar mijn camera. ik zet de camera aan, hallo kijkers ik moet jullie iets mededelen. ik heb geen... ik kan het niet. ik gooi mijn ketting met de ring af en ik begin te huilen, ja ik heb ook gevoelens. joost komt binnen lopen WAT MOET JE schreeuw ik. en ik gooi een glas langs zijn hoofd. hij krijgt een kleine beetje glas tegen zijn arm. wat heeb jij gedaan? vraag ik.
pov romy
omg jer! gaat het? hij reageert niet. wow kan ik mensen bewusteloos slaan? vraagt harm. ja zie je dat niet ? hij wil een arm om me heen slaan. BLIJF VAN ME AF schreeuw ik. harm loop de kamer uit. jer krijgt een appje. ik kijk op zijn mobiel jacintha <3. en ik het al gelukt, zijn harm en romy uitelkaar ?
pov harm
romy komt aanrennen met de telefoon van jer. wat moet je met de telefoon van Jeremy vraag ik ? lees dit zegt ze. ik wist dat zij dit woiu doen, maar dat gaat nooit gebeuren want ik hou veelte veel van jou. zeg ik. ahh. ik heb een plan.
pov joost
ik... ik heb niets gedaan. waarom heb je dan een streep op je arm? sterker nog waarom is je arm open? ik heb iets fout gedaan, ik heb jullie huwelijk kapot gemaakt. en ik moet er voor boeten. heb je jezelf gesneden? vraagt link. ja zei ik met een hele zachte stem. romy en harm komen wat te vrolijk naar me toe. wij gaan voor een paar dagen weg. zegt harm. waar gaan jullie heen? tjaaaaa we zijn over 4 dagen terug. zegt harm
pov romy
wat is je plan nou? oke ik zal vertellen wat mijn plan is....
yodieyo mensen
thx voor het lezen van dit xl hoofdstuk, dit is alweer het derde deel.
~bye
xxx romy
JE LEEST
I'm Proud Of The Squad
Fanfictiondit verhaal gaat over de squad... ach weet je wat lees het boek nou maar dan kom je het wel te weten