het laatste hoofdstuk

42 2 0
                                    

pov romy

link wat doe jij hier vraag ik? jij was weg en Renske was alleen thuis.. ik ben altijd al hier geweest zegt link. ik kijk naar binnen en ik zie Renske rustig aankomen lopen ik ben helemaal verbaasd wat is dit zeg ik. waarom zijn jullie zien weg he.. ik word gebeld en zie dat het harm is.. schatje waar ben je zegt hij. ik ben in curacao wtf doe je daar zegt hij. link is toch ingevaar en jij hebt de vlucht gemist. waaat. kom nu naar huis vlieg terug roept harm. ik wat huh? ik weet niet wat dit is wat ik moet. romy kom even mee naar binnen zegt link. ik loop mee nar binnen en ik kijk met verbazing om mij heen wat is dit. het was een paleis waar ze in woonden. misschien blijven we hier wel wonen zegt Renske. wat neeee schreeuw ik. nee het is hier niet veilig. er zit iemand achter jou en link aan schreeuw ik. ik word gek schreeuw ik. rustig we lopen richting het strand en daar leg ik alles uit van het moment dat ze weg gingen todat ik er was. ze geloven alles behalve het deel van het telefoontje van link...

pov harm

ik moet zo snel mogelijk richting het vliegtuig ik moet romy uit curacao. waarom denkt ze eigenlijk dat ik ene vlucht gemist heb we zijn nooit naar een reisbureau gegaan om te boeken nog niet eens via internet. ik ben druk bezig maar ik moet fietsen naar het vliegveld dan maar geen bagage zeg ik. ik vind het zo ontzettend raar.. opdat moment word ik gebeld door een anoniem nummer. waag het om naar curacao te komen harm waag het. er word weer opgehangen. wat moet ik nu doen dan..

pov joost

ik word wakker met een kater ben iets te lang uitgeweest gisteravond. niemand zit beneden dus ik pak maar zelf weer mijn ontbijt. ik lees een briefje ik ben naar Renske en link en romy gr. harm wat de fuck is iedereen nou lekker op vakantie zonder mij schreeuw ik. nee OOK ZONDER MIJ schreeuwt jer terug. ik bel iedereen op maar ik heb geen bereik wat is dit dan..

pov Jeremy

ik weet plots weer wat alles is maar hoe dan.. wat is er toch gebeurt.. jacintha zit achter dit alles. ik bel zo snel als ik kan naar harm die mij wel opneemt.. harm JACINTHA ACHTER DIT ALLEMAAL. WAAAAAAAAAAT ik ga nu zo snel mogelijk naar curacao ik kan niet wachten om dat kind te wurgen zegt harm. ik ben blij dat ik het gezegd heb maar ik kan niet wachten om het goede nieuws te horen. ik ben helemaal klaar met haar.

pov kirsten

het word tijd dat ik naar pascall ga verhuizen ik heb geen zin meer om op mijzelf te wonen ik bel mijn lieve vriendje op en ik mag gelukkig bij hem gaan wonen todat hij zegt of zullen we helemaal hier weggaan en gewoon ergens anders gaan wonen. ik vind het goed dit is het einde van kirsten en pascall

pov link

ik ben aan het wachten totdat romy eindelijk begrijpt dat dit helemaal niet waar is wat dat ze er allemaal uitkraamt. ik hoor een telefoon afgaan dus ik ben bereidt om optenemen maar ik zie dat romy dat al doet oke zegt ze. harm komt er nu aan zegt romy..

pov romy

ik schrik wakker ik kijk langs me huh waar ben ik? ik was in curacao en waar is harm? ik kijk en ik zie geen video met Renske of mij op de kanalen van de boys. ik heb niemand in mijn contacten van hun.. ik sta op en loop naar beneden mam pap? jullie waren op vakantie. joost ik toch mijn broer. wacht dit alles was 1 droom.. ik heb dit allemaal gedroomd hoe kan dit.. huh? ik krijg een berichtje op mijn telefoon


harm: ik ben blij dat ik bij jou mocht zijn.. nu voor het echt :p

romy: wat hoe weet jij dat..

harm: ik weet alles maar wil je het nu voor het echt..

romy: alle leuke dingen ja graag:p


yodieyo mensen

dit was het dan het laatste hoofdstuk van dit boek. het nieuwe boek komt er snel aan dus als je het wilt lezen hou het dan in de gaten :p wat blijkt alles was een droom maar het komt toch allemaal goed.

het aller aller laatste hoofdstuk is ene dankwoord dus die komt nog

ik kan nog alleen maar mijn afsluiting zeggen

and i see you and your beautiful face bij het aller laaste hoofdstuk (dankwoord)


I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu