pov jeremy
ik kreeg een appje van .... pascall. gaan jullie met mij mee uiteten ? mijn ouder zijn niet thuis en ik heb geen zin om te koken. ik vroeg het aan de jongens en de dames ( ja zo mag je ze wel noemen ) of ze het wouden. iedereen vond het goed. Renske onze jurken liggen nog bij de stomerij zegt romy. dan doen jullie de mooiste kleren die je hebt aan. je hoeft echt niet in een jurk om er mooi uit te zien zei harm.
pov harm
je hoeft echt niet in een jurk om er mooi uit te zien zei ik tegen romy. en ik gaf haar een kus op haarn voorhoofd. wat ben je toch lief zei ze tegen me. joost rijd want link wil absoluut niet dat Renske op de schoot van een andere jongen zit. naast joost zit Jeremy. op de achterbank zitten ik, romy, link en op link zit Renske. pascall had gevraagd of we hem konden ophalen want die man heeft geen rijbewijs. als we bij pascall aankomen gaat romy op mijn schoot zitten en pascall komt erbij.
pov renske
waar gaan we naar toe zei ik ? dat lieve vriendin van me zie je vanzelf wel. zei het liefste vriendje van de hele wereld. als we zijn uitgestapt. pakt harm romy's hand. link doet dat niet bij mij. ik pak daarom zijn hand. hij kijkt me aan en tilt me op. en gaat heel h ard rond draaien. als dat we klaar zijn zeg ik. ik hoef niets meer te eten en ik maak een kots geluid. iedereen was keihard aan het lachen ik zelf ook.
pov romy
nadat we uitgelachen zijn houd harm in een keer zijn handen voor mijn ogen we staan denk ik voor het restaurant. hij laat zijn handen zakken en ik zie de naam. het is het mooiste restaurant in heel nederland. ik kus mijn lieve vriendje. wij hadden dit allemaal al geplant zeiden de jongens jullie zijn geweldig zeg ik. harm slaat een arm om mij heen. wat hou ik toch van je zegt hij. en ik van jou lieverd. als we op onze plaats zitten. zegt link : ik ben hier om 2 redenen 1. omdat ik gezellig met jullie uiteten wil en 2. .....
yodieyo mensen
thx voor het lezen, voor welke reden zal link nog meer in het restaurant zijn ?
~ bye
xxx romy
JE LEEST
I'm Proud Of The Squad
Fanficdit verhaal gaat over de squad... ach weet je wat lees het boek nou maar dan kom je het wel te weten