pov harm
ik zie dat jer naar romy toe loopt, jer geeft een knuffel en daarna zoent ze haar. ik vlieg op hem af. DIT IS AL DE ZOVEELSTE KEER. JE FLIKKERT NU MAAR OP schreeuw ik. romy begint te huilen. JE HEBT DE HELE KERST VERSPEST schreeuw ik tegen jer. WTF MAN schreeuwt jer. wat ga je mij wegduwen bij mijn vriendin?
pov jacintha
ik luister naar mijn telefoon ik heb met jer afgesproken dat we elkaar zouden bellen ik wil weten wat er gebeurt. ik luister aan de telefoon en ik duw hem op mute ik begin keihard te lachen. hij mag dan wel echt verliefd zijn op romy maar ik kom er zowiezo tussen. harm moet en zal weer van mij worden.
pov romy
mijn vriendin? vraag ik aan jer. ben jij echt zijn vriendin vraagt harm. NEE NEE tuurlijk niet, ik hou alleen maar van jou. waarom zei je dan ja gisteren? vroeg jer. voordat ik het weet krijg ik een bitchclap van harm en alles wordt zwart
pov renske
wtf harm doe normaal zeg ik. joost loop naar jer toe. mijn huis uit NU zegt hij. Jeremy loopt het huis uit en ik loop naar joost en harm. iedereen staat vervolgens voor romy. ze ademt niet meer goed, JONGENS WE MOETEN DE DOKTER BELLEN NU EERDER NOG HET ZIEKENHUIS schreeuw ik. joost pakt de huistelefoon en belt naar het ziekenhuis. we tillen romy op en we gaan in de auto zitten. blijf jij maar even hier harm zegt joost. pascall jij blijft ook hier toch? vraag ik. ja zegt hij. we zitten opweg in de auto naar het ziekenhuis...
pov pascall
harm wtf doe je met je vriendin? vraag ik. je snapt toch ook wel dat zei geen ja heeft gezegd of geloof je jer soms? nee maar ik weet het niet meer zegt harm.
pov romy
ik word langzaam wakker op een ziekenhuis bedje. JONGENS ZE IS WAKKER schreeuwt iemand.ik tel iedereen en ik zeg jullie missen 3 mensen. kunnen hun niet komen? ik bel jer en harm zegt iemand. ze komen naar je toe. zegt een lange jongen met blonde haren en blauwe ogen. als ze in mijn kamer staan. er komt er een jonge van ongeveer 1.86 blond haar en blauwe ogen naar mij toe. schatje? het spijt me. wie ben jij? vraag ik. ik ben je vriendje. nee dat is mijn vriendje ik wijs naar een jonge met bruin haar bruine ogen en hij is de kleinste van de groep...
yodieyo mensen
thx voor het lezen van dit hoofdstuk
ik wil jullie nog een fijne kerstdag wensen <3
~bye
xxx romy
JE LEEST
I'm Proud Of The Squad
Fanfictiondit verhaal gaat over de squad... ach weet je wat lees het boek nou maar dan kom je het wel te weten