Ik word gek hier

56 1 5
                                    

Pov renske

Ik loop samen met link naar huis of ja ik word gedragen Door link. Hij is zo lief. We hebben het super gezellig in curaçao. Ik krijg een appje van romy. Neem je fk Skype op 😂. Ik word gebeld Door romy en neem vervolgens op. Heeey schreeuwen. Romy, harm, joost en jer. Heey schreeuwen link en ik. Ik had verwacht dat de eerste vraag was Hoe het was in curaçao maar romy die moest weer zo nodig als eerste zeggen. Renske haal me hier weg bij al die jongens. Die arme meid zat met 3 jongens in een huis.

Pov romy

Na een lange tijd met renske en link geskyped te hebben werd het maar eens tijd om op te hangen. Nadat harm en ik klaar waren met uren aan het zoeken naar een huis was het tijd om naar bed te gaan. Tot dat we joost hoorde schreeuwen PASCALL DOE NORMAAL!

Pov link

Renske en ik zijn eindelijk thuis. We gaan wat op de bank zitten totdat ik in een keer zeg dat ik even wat ga doen. Ik loop richting het strand want ik wil een hutje huren zodat we daar een romantische avond ( niet doordenken plz) kunnen hebben. Met kaarsjes verlicht en al. Ik kijk naar het prachtige water dat rustig beweegt en naar de prachtige maan in de weerspiegeling totdat aaaaaaaaaaahhhhhh 😰

Pov Jeremy

Ik lig rustig een video op te nemen. En ik wil nog even een andere video editten totdat romy in een keer mijn kamer binnen stort huilend nog wel. Wat heeft harm met je gedaan schreeuw ik. Niks zegt ze. Het is pascall met kirsten. We lopen rustig naar beneden en we zien kirsten met een blauw oog en een lama op de grond. Ik heb alles voor je gedaan en nu wil je dit doen schreeuwt pascall. Je gaat hier voor boeten hoor je dat boeten kirsten en pascall loopt boos weg en slaat de deur dicht.

Yodieyo mensen
Thx voor het lezen van dit hoofdstuk. En super tof dat je nogsteeds mijn boek leest. Al ben je net begonnen of lees je al super leuk. I love you

And I see you and your beautiful face bij het volgende hoofdstuk 👅

~romy

I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu