Hier zit ik dan

78 5 4
                                    

Pov renske
Ik wordt volledig geduwd in het rond gedraaid maar ik weet niet waar ik ben. Er word een zak over mijn hoofd gedaan, en ik word verder geduwd. Ik word vastgezet op een rond ding en ik zie een flits.

Pov romy
Ik krijg een appje terwijl ik op de bank zit. Afbeelding van 06******** ik open het en ik zie ene afbeelding van iemand die een zak over zijn hoofd heeft op een rond ding dat rond kan draaien. Ik kijk geschokt want ik weet wie het is. Het is renske!! Ik loop jaar boven en de jongens vragen wat ik ga doen maar ik geef geen antwoord want ik mag niets zeggen. Harm loopt de kamer binnen. Wat is er vraagt hij ? Ik kan niks zeggen. Godverdomme je kunt toch gewoon tegen mij zeggen wat er aan de hand is. Nee! Roep ik tegen hem. Hij loopt boos de kamer uit en slaat met de deur. Ik barst in tranen uit harm is boos en renske is weg.

Pov kirsten
Ik loop naar het huis van romy samen met pascall. Ik klop op de deur en Joost doet open. Ik kijk hem aan en hij mij. Ik zie het in zijn ogen. Hij moet iets van me....

Pov joost
Ik kijk kirsten aan zei moet me helpen. Renske heeft me afgewezen vanwege link. Maar ik hoor nooit iets over pascall en kirsten en nu staan ze Hier samen ofja kirsten zit in een rolstoel. Wat is er gebeurt vraag ik geschokt. Ik weet het niet. Zegt kirsten

Pov romy
Ik loop naar beneden harm kijkt me aan en hij wil sorry zeggen maar hij negeert me. Ik moet met kirsten gaan lopen het is immers mijn en renske ' s vriendin. Ik duw haar in de rolstoel ze had me al geappt dat ze in een rolstoel zat. Ik liep keihard ofja ik rende eigenlijk en ik wou een bocht maken maar we vielen. Ik voelde me erg schuldig. Renske word Door een anoniem persoon vast gehouden in een kelder zeg ik tegen haar. Er word een pijl met een brief geschoten romy staat erop hij steekt in een boom. Ik lees de brief...

I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu