de taart

67 5 1
                                    

Pov link

Het duurt niet lang meer en renske en ik gaan trouwen. Vandaag gaan we de ringen uitzoeken. Ik ben ontzettend benieuwd welke ringen we gaan kiezen. Ik ben vannacht bij renske en romy blijven slapen. (Ja renske en ik wonen nu samen je weet wel het gedoe van beste vriendinnen enzo) Maar zoals gewoonlijk hebben we niet kunnen slapen want harm en romy waren de hele tijd aan het giechelen, dus renske en ik konden niet slapen. Harm en romy waren al aan het ontbijten toen renske en ik naar beneden gingen. Heey Hoe hebben jullie geslapen vroeg romy ? Niet goed want wij hoorden jou en harm de hele tijd zei renske. Romy en harm schoten in de lach, sorry zeiden ze. En wat gaan de tortelduifjes vandaag doen zei ik. Dat mogen jullie niet weten zeiden harm en romy te gelijk.

Pov harm
Na het ontbijt hebben ik en link afgeruimd. Ja wij zijn echt mannen. Romy en renske gingen zich klaarmaken want wij gingen vandaag weg. Ik en romy gingen een bruidstaart uitzoeken voor link en renske. En renske en link gingen trouwringen uitzoeken. Alleen weten renske en link niet dat wij die bruidstaart gaan halen. Romy was helemaal klaar dus wij gingen naar de stad. We liepen samen de eerste beste taartenwinkel binnen. En we hadden gelijk een taart op het oog. Ik belde jeremy op om te vragen of hij naar de winkel wou komen want ja jeremy is toch renske 's broer. Hij kwam er meteen aan en binnen no time was hij binnen. Ook hij vond de taart prachtig. Die nemen we.

Jeremy ik en Joost waren de hulpjes van de bruidegom ja zo noemen wij dat. En romy kirsten en nog iemand maar dat had renske nog niet gezegd.

Pov jacintha

Ik kreeg een appje van renske : heey wil je mijn 3de bruidsmeisje zijn? Ik ga trouwen met link ik stuurde terug tuurlijk wil ik dat ❤. Nadat ik hem had verzonden. Moest ik een plan bedenken. Ik kom nu bij harm en de rest van de jongens in de buurt. Ik moet romy en harm uit elkaar halen. Het mag dan wel uit zijn maar harm zal altijd van mij blijven

Yodieyo mensen
Thx voor het lezen van dit hoofdstuk

Normaal schrijf ik niet zoveel woorden but I don't care

Lots of love for you

~bye
Xxx romy

I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu