that chick

227 11 1
                                    

Pov harm

Toen de school uitwas ben ik naar huis gegaan. Ik zag een grote wagen met verhuis dozen staan. Ik loop het huis binnen en ik zie dat het leeg is. Mam! Waar zijn onze spullen. Ik heb het al ingepakt, ga afscheid nemen van je vrienden we gaan over 30 minuten. . waattt. Ik rende alle huizen van mijn vrienden langs en ik was net Optijd terug. Ik stapte de auto in en daar gingen we dan. Dag huis . Toen we aankwamen was ik blij dat we verhuisd waren, het nieuwe huis leek wel een villa zo ontzettend mooi. Mam?! Waar heb je het geld vandaan gehaald ? Pap heeft ook geld we betalen samen zegt ze. Oh ja tuurlijk. Ik zie daar een meisje lopen, ik kijk naar haar ik zie haar daar staan wat is ze mooi . Ik kijk naar mijn broertje die het huisnummer ligt te aaien en ik kijk weer maar ze was weg. We lopen naar binnen. Harm jou kamer is de zolder loop er maar eens heen. Ik loop naar de zolder, ik kijk een groot bureau 2 persoons bed. Televisie. Oh dit is de hemel. Zelfs een nieuwe computer. Ik loop naar het raam en ik zie daar het meisje staan die ik zag toen ze eraan kwam. Ik zag een jongen bij haar en toen.... ze begonnen te zoenen. Ik liep boos naar beneden. Er belt iemand aan. Ik doe de deur open en het meisje staat voor de deur. Hallo ik ben renske zegt ze. Hoi ik ben harm. Ik doe heel normaal tegen haar. Ze loopt naar binnen en toen. Ze zoende me. Ik was verbaasd dus kon niets zeggen. Wil je mijn vriendje zijn vroeg ze ? Ik zeg maar ik zag je net zoenen met een andere jongen. Link ? Denk het zeg ik. Ik heb het net uitgemaakt. Oh dan ja !

Ah wat cute. Ik draag dit hoofdstuk op aan renske. Zei wou perse dat dit hoofdstuk online kwam dus renske hier is die.

Xxx romy

I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu