hou op, laat me met rust deel 2

52 2 0
                                    

pov link

romy laat mij een foto zien ma.. maar dat zijn joost en Renske zeg ik. waarom zoenen hun ? ik hoor de deur opengaan ik ren naar beneden met de telefoon van Romy in mijn hand. WAT IS DIT! schreeuw ik. Renske zoekt naar romy maar ze ziet haar niet, harm komt naar beneden gerent wat is er aan de... owwww dat is er aan de hand.

pov jeremy

romy en ik zijn nu alleen dit is mijn kans ik sla een arm om haar heen en ik zoen haar. als we klaar zijn begint romy keihard te gillen sttttt zeg ik. Waarom zoen je me roept ze. Ik vind je leuk zeg ik. Jeremy ik heb een vriendje, dit kun je harm niet aan doen. Maar ik ben al maanden verliefd op je. Wat zei je jer?

Pov harm

Wat zei je jer? Ben je verliefd op romy? Uhm... Ja. Je mag der hebben zeg ik. Ik wou toch al van der af. Romy barst in tranen uit. Grapje! Ik loop naar haar toe en ik lus haar,maar ze heeft er geen goed geel bij harm, jer heeft me gezoend! WAT schreeuw ik. Ik loop naar jer toe en trap hem in zijn maag.

Pov romy
NEE HARM NIET DOEN roep ik. Maar het is al te laat harm heeft jer in zijn maag getrapt. Je moet me beloven dat je altijd bij me blijft zeg harm. Als je zo doet niet, ik loop de kamer uit.

Yodieyo mensen
Thx voor het lezen van dit hoofdstuk

Hopelijk vonden jullie het weer top

~bye
Xxx romy

I'm Proud Of The SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu