Harm pov
Noo , mam ik wil hier blijven wonen al mijn vrienden wonen hier en mijn vriendin. Schat ze kunnen vast wel een keer langs komen jachinta kan zelfs in het weekend blijven slapen. Ja maar mam. Niks te ja maar wij gaan verhuizen of je het nou wil of niet.
Jachinta pov
Mam! Roep ik half huilend. Wat is er liefje?! Harm gaat verhuizen ach meid je kunt toch bij hem langs gaan zegt mijn moeder. Ja maar dan kan ik hem niet meer vaak zien en dat wil ik wel ik ga hem zo ontzettend erg missen hij is de liefde van mijn leven.
Harm pov
Mam?! Ja harm. Kan ik niet bij Jachinta gaan wonen ? Nee harm jij gaat met mij mee hou er nou over op! Ik ben ff naar jachinta toe! Doei ! Roept mijn moeder.
Ik ren zo hard als ik kan naar het huis van mijn lieve vriendin, ik moet haar namelijk wat zeggen. Door alle snelheid die ik heb gemaakt weet ik de weg niet meer. Ik kijk links, rechts, voor en achter maar ik weet het niet meer. Plots bedacht ik me dat het de verkeerde straat was. Ik ren snel terug en ga de andere kant op. Eindelijk aangekomen klop ik op de deur. De vader van jachinta doet open. Ik vroeg is jachinta thuis? Nee zei haar vader ze is naar de skatebaan. Oké dan ga ik daar heen bedankt. Terwijl ik mijn skateboard thuis pak besef ik me dat mijn broertje niet thuis is. Ik roep mam waar is die kleine etter ! Die is bij oma en opa! Oh oke! Ik ga wee Doei! Maar ik kreeg geen antwoord ik skate naar het veld en ik zie daar jachinta mijn lieve mooie vriendin staan. Ik zie dat ze met een andere jongen aan het praten is maar wat er toen gebeurden....
Oeh wat gebeurt er oke jullie weten het vast wel dus laat ik maar gwn verder schrijven
Ze zoent met die andere jongen. Ik kijk nog eens goed ik zie dat het mijn beste vriend jeremey is. Ik roep hey! Wtf is dit! Ze draaien zich om ze kijken me aan en jachinta rent op mij af. Heey schatje en ze wil me zoenen. Ik zeg : ik dacht het niet hè eerst jeremey zoenen en dan nu zo liefdadig doen, jachinta wat was dat. Jeremey zoenen? Ik weet niet wat jij zag zegt ze. Ik weet goed wat ik zag zeg ik ik heb ook ogen die goed kunnen zien. Oké als jij het zo goed weet. Ze draait zich om en loopt weg terug naar huis. Ik loop ook naar huis en bedenk me eens wat voor een ...wijf ze is. Ze denkt dat ze zo iedereen zou krijgen. Toen ik thuis was kreeg ik een appje van jeremey. Sorry man maar zij zoende mij. Maakt niet uit zij is een vieze slet, ik ga het met haar uitmaken morgen op school. De volgende dag werd ik wakker ik realiseerde me dat ik iets te doen had. Het uitmaken met die vieze hoer. Ik fietste naar school, en ik zag haar daar zitten bij haar vriendinnen. Ik loop naar haar toe en ik vraag : kan ik je even spreken. Ja tuurlijk schatje en ze gaf me een kus. Ik veegde het snel af ik hoef dat speeksel van haar niet. Jachinta, ik moet je wat vertellen. Ik maak het uit! De rede is omdat je een vieze slet bent ! Het vloog zo uit mijn mond ik wou het niet zo zeggen maar ik deed het toch. Ik draaide me om en liep weg. Ik liep Naar dion toe. Ik vertelde hem het verhaal. Ik zei weet je wat ik niet snap ? Nee, zei hij. Jeremey is verhuisd naar de stad waar ik ook naar toe moet, maar hij was wel hier gisteren. Misschien was hij bij iemand op bezoek ofzo zei dion. Ja dat zou kunnen zei ik.
Pov jeremey
Oh wat een nare man is zij. Zij zoende recht voor het oog van mijn beste vriend en haar vriendje. En hij komt ook nog eens hier wonen. Goed ik ga naar link en Joost toe.
Pov jachinta
Ik loop weer terug naar mijn vriendinnen. Wat moest hij zegt iemand. Hij heeft het uitgemaakt. Niemand reageerde zoals vriendinnen zouden doen. Eigenlijk liepen ze gewoon weg. Daar zat ik dan alleen aan een tafel. Ik zag dat ze naar harm liepen.
Pov harm
Ik keek de kant van jachinta op ze zat alleen ik keek een beetje naar links en zag daar de vriendinnen van jachinta aan komen lopen. Toen ze voor mij stonden zei ik wat moeten jullie ? Nou meneertje doe eens even rustig. Nu het uit is met jachinta heb jij weer tijd voor een ander meisje. Nee, ik ga weg hier op de plek waar ik ga wonen ga ik een andere zoeken. Oh ja en btw ik hoef niemand zoals jullie ik heb genoeg over jullie gehoord.
Omg zo veel geschreven voor mijn doen. Maar ja ik vind het verhaal ook super leuk. Duhh. Laat me weten wat je er van vond
See you next time
~ bye
~ romy
JE LEEST
I'm Proud Of The Squad
Fanficdit verhaal gaat over de squad... ach weet je wat lees het boek nou maar dan kom je het wel te weten