First

1.5K 112 16
                                    

Ablasıyla sürekli kavga içinde olan JiHoon bir gün ablasının telefonunu ele geçirir ve koz olarak kullanabilecek bir şeyler arar. Ablasının telefonunda sanal ilişki için kullanılan bir uygulama bulunca hemen ID'sini ve şifresini kendi telefonuna kaydetti ve ablasının telefonunu yerine bıraktı. Daha sonra odasına geçip aynı uygulamayı telefonuna indirdi ve ablasının ID'siyle giriş yaptı.

"leehyeonie" olarak giriş yaptınız.

JiHoon ablasının eski mesajlaşmalarına göz atarken ağzının en az bir metre kadar açılmasına engel olamadı. Biraz da olsa masum olarak bildiği ablasının hiç de sandığı kadar masum olmadığını görmüştü. Şaşkınlığını hala üstünden atamamışken yeni bir mesaj geldiğini gördü.

charisoon: Hey! Çok güzelsin! *-*

leehyeonie: Teşekkür ederim. Sen de çok şekersin! ^^

charisoon: Şeker mi?! Ben karizmatiğim! -_-

leehyeonie: Karizmatik olmaya çalışmışsın ama tombul yanakların buna izin vermemiş ^^

charisoon: Of, her neyse. Kaç yaşındasın?

leehyeonie: 24 yaşındayım. Sen kaç yaşındasın?

charisoon: Oh... Ben 19 yaşındayım.

Huh... Benimle yaşıtmış...

leehyeonie: Yaşın bir önemi yok.... Adın ne?

charisoon: Adım SoonYoung, Kwon SoonYoung. Senin adın ne?

leehyeonie: Lee JiHyun. Tanıştığıma memnun oldum Soonnie~

Ugh... Vıcık vıcık... JiHoon, kendine gel...

charisoon: Yah! Ben karizmatiğim!

leehyeonie: Senden büyük birine nasıl "yah" dersin?!

charisoon: Oh üzgünüm...

leehyeonie: Terbiyeni takın. Ben şimdi gidiyorum. Daha sonra görüşürüz. Tabi ben istersem.

charisoon: Sen istersen mi? Hah! Sen istesen bile ben istemeyeceğim. Çatlak kız!

JiHoon telefonu kapatıp bir kenara atmadan önce mesajlaşmasını silmişti. Bir daha ablasının adına başkalarıyla konuşmamaya karar vermişti. Yakalanması daha kolay olurdu çünkü. Ve eğer yakalanırsa ablasının onu öldüreceği kesindi.



@xxousu Al sana SoonHoon *-*

Ya umarım devam ettirebilirim ._.

Meanie olarak hayal edip SoonHoon olarak yazıyorum şu an ._.

Bana Meanie yaz ._.

Little(?) Lie [SoonHoon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin