Thirteenth

621 87 15
                                    

hyeonny: Cüce mi?!

hyeonny: Sen kime cüce diyorsun?!

hyeonny: Eceline mi susadın?

hyeonny: Tekrar mı dayak yemek istiyorsun?!

hyeonny: YAH! BANA CEVAP VER!

hyeonny: Mesajlarımı okuduğunu görebiliyorum.

hyeonny: Yarın okulda görüşürüz seninle.

hyeonny: Bu sefer ciddi anlamda döveceğim seni.

hyeonny: Önceki gibi iki yumrukla bırakmayacağım. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: NE?! (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Demek engelledin ha? (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Yarın seni bunun için de döveceğim. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Ayrıca en yakın arkadaşım DaYoung'u üzdüğün için de döveceğim. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Kızla çıkarken nasıl ablamla sevgili olmak istersin?! (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Hem de bunu kızın suratına söylemişsin! (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Keşke sizi hiç tanıştırmasaydım da arkadaşım da senin gibi bir aptal yüzünden o değerli gözyaşlarını dökmeseydi. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Beni engelleyerek mesajlarımdan kurtulacağını sanıyorsan yanılıyorsun. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Er ya da geç merakına yenik düşüp o engeli kaldıracaksın. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Ve ben bu mesajları her an her dakika kopyala-yapıştır yaparak sana atıyor olacağım. (Mesajınız gönderilemedi.)

hyeonny: Ayrıca bugün içinde bakmazsan da yarın seni döverken hepsini suratına söyleyeceğim. (Mesajınız gönderilemedi.)

Little(?) Lie [SoonHoon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin