( Uuuu SEVENTEEN *-* )
jister: Hastaneden döndüm! Ve kendimi çok iyi hissediyorum!
charisoon: Bu iyi bir haber. Sevindim.
jister: Her neyse. Hastaneye gitmeden önce sana konuşacaklarım olduğunu söylemiştim. Hatırlıyorsun değil mi?
charisoon: Bu tıpkı babamın "Eve gelince görüşeceğiz seninle." demesi gibi bir şey. Kötü bir şeyler yapmışım gibi hissediyorum.
jister: Yok ya kötü bir şey değil. Sadece bir şeyi merak ettim. Acaba benden hoşlanıyor olabilir misin?
charisoon: NE?! BEN?! Ah saçmalama lütfen. Güldürdün. Hatta o kadar güldüm ki yataktan yere düştüm.
jister: Ha, iyi o zaman. Zaten sen düzdün.
charisoon: Tabii ki de! Ben kızlardan hoşlanırım. Hem sen nereden çıkardın bunu?
jister: Ne bileyim, şu sıralar benimle çok ilgileniyorsun da, ondan şüphelendim.
charisoon: Arkadaş olmaya çalışıyordum. Ablan bana hiç arkadaşın olmadığını söylemişti. Ah, bir dakika, o ablan değildi.
jister: Şunu suratıma vurmayı keser misin? Yalnızlık benim tercihim.
charisoon: Kimse benimle arkadaş olmak istemiyor demiyor da...
jister: Kes sesini!
charisoon: Bunlar gerçekler JiHoonie ~
jister: Tekrar, tekrar ve tekrar, SENDEN NEFRET EDİYORUM KWON SOONYOUNG!
charisoon: Ne yaptım ki ben?
'jister' adlı kullanıcı çevrimdışı.
charisoon: Hey! Niye trip attın ki şimdi?
charisoon: Yanlış bir şey mi söyledim?
charisoon: Yah! Bana cevap ver bücür!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little(?) Lie [SoonHoon]
Rastgelecharisoon: Hey! Çok güzelsin! *-* leehyeonie: Teşekkür ederim. Sen de çok şekersin ^^ charisoon: Şeker mi?! Ben karizmatiğim!