charisoon: Lee JiHoon?
jister: Ne var?
charisoon: Bugün neden öyle yaptığını sorabilir miyim?
jister: Soramazsın.
charisoon: O zaman soruyorum.
charisoon: TANRI AŞKINA NEDEN BENİM EN HASSAS YERİME VAR GÜCÜNLE TEKME ATTIN?!jister: Sen istedin.
charisoon: Ben öyle bir şey istediğimi hatırlamıyorum.
jister: Ben gayet net hatırlıyorum. Arkadaşlarına beni "Bu da benim bücür sevgilim." diye tanıttıktan sonra onların önünde öptün. Yani bunun mealini yapacak olursam "Lee JiHoon, bana öyle bir acı çektir ki haftalarca kendime gelemeyeyim." demek oluyor.
charisoon: Ne var bunda ya? Ne güzel seni sevgilim olarak tanıttım işte.
jister: Sevgilin değil 'bücür' sevgilin.
charisoon: Sonuçta sevgilimsin ama.
jister: Göz devirdiğimi hayal et. Hatta suratına sıkı bir yumruk attığımı hayal et.
charisoon: Sen niye böyle bir tuhafsın ya? İtiraf et, regl filan mı oluyorsun?
jister: Sen fazla kaşınıyorsun ama. Sıkı bir tekme daha atmadan önce sus bence.
charisoon: Resmen regl döneminde gibisin. Neyse sustum ben.
jister: Bence de sus. Hem senin hayatın hem de gelecekteki çocuklarının hayatı için en doğru karar bu.
charisoon: İleride çocuklarımız olacak yani.
jister: Bana olmayacak gibi geldi. Birazdan çocuk yapmak için gerekli olan en önemli parçanı kaybedeceksin de.
charisoon: Seni cani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little(?) Lie [SoonHoon]
Randomcharisoon: Hey! Çok güzelsin! *-* leehyeonie: Teşekkür ederim. Sen de çok şekersin ^^ charisoon: Şeker mi?! Ben karizmatiğim!