Second

940 98 18
                                    

charisoon: Heeey! Selam! Bugün nasılsın?

leehyeonie: Selam! Teşekkür ederim. İyiyim, sen nasılsın? ( Fine, thanks, and you?)

charisoon: Ben de iyiyim! Görüşmeyeli neler yaptın? (Thanks, sit down.)

leehyeonie: Görüşmeyeli mi? Biz tanışıyor muyuz?

charisoon: Beni hatırlamadın mı? Dün mesajlaştık ya! Ben Kwon SoonYoung! Hani şu karizmatik olan!

leehyeonie: Ben dün öyle biriyle mesajlaşmadım. Geçmişte de konuşmamız yok. Emin misin yazıştığımıza yoksa beni tavlamak için böyle bir yöntem mi buldun?

charisoon: Ne tavlaması be! Senin hafızan iyi değilse ben ne yapabilirim?

leehyeonie: Of, sıktın. Gidiyorum ben.

charisoon: Hey! Nereye?! ¹
charisoon: Hey! Sana diyorum! ¹
charisoon: Aman be! Ne halin varsa gör! ¹
charisoon: O kadar da güzel değilsin zaten! ¹
charisoon: Hatta hiç güzel değilsin! ¹
charisoon: Burnu havada! ¹
charisoon: Argosunu kullanırdım ama benim gibi efendi ve karizmatik birine yakışmaz! ¹

JiHyun atılan mesajları bildirim çubuğundan okumuştu. Sinir küpüne dönmüştü ama aynı zamanda da çocuğun numara yapıp yapmadığını merak etmişti. En sonunda daha fazla düşünmek istemediğinden bir arkadaşıyla buluşma planı yapıp evden çıktı.

✖✖✖✖✖✖✖

JiHoon okuldan eve gelir gelmez mutfağa gidip bir şeyler atıştırdı. Üstünü değiştirdikten sonra aklına ablasının kullandığı uygulama geldi. Hemen telefonu eline alıp uygulamayı açtı. SoonYoung'la olan mesajlaşmalarını görünce şaşkınlıktan ağzı ve gözleri kocaman açıldı. İçinden ablasının anlamamış olması için dua ediyordu. Eğer ablası biraz olsun değişmemişse o saflığıyla hiçbir şey anlamazdı. Ama eğer o açıkgözlü arkadaşlarından biraz olsun bir şeyler aldıysa kesinlikle anlardı.

Endişeleriyle boğuşurken bir anda mesaj sesinin gelmesiyle yerinden sıçradı.

charisoon: Hey! 1'ler kaybolmuş! Mesajlarımı okuyorsun ama beni takmıyorsun, öyle mi?

leehyeonie: Neden mesaj attın?

charisoon: Ne demek 'Neden mesaj attın?' ? Mesaj atmak için izin mi almam gerek?

leehyeonie: Eğer mesaj atacağın kişi ben isem, evet, izin alman gerek.

charisoon: Ne kadar da narsistsin.

leehyeonie: Evet, öyleyimdir.

charisoon: .......

leehyeonie: Her neyse, bir daha bana mesaj atma.

charisoon: Buna sen karar veremezsin.

leehyeonie: İyi o zaman, ne halt yersen ye!

charisoon: Tabii ki de öyle yapacağım. ¹
charisoon: Orada neden 1 var? ¹
charisoon: Hey! Yine mi takmıyorsun sen beni?! ¹
charisoon: İyi! Ne halin varsa gör! ¹
charisoon: Zaten çalışmam gereken bir Fizik yazılım var! ¹
charisoon: Gwangju Fen Lisesi'nde okumak oldukça zor! ¹ ( Uydurma bir lise değildir. Bizzat araştırılmıştır.)
charisoon: Tabi senin zekan oraya yerleşebilecek kadar olmadığı için bilemezsin! ¹

JiHoon bildirim çubuğundan okuduklarıyla şok olmuştu. Ne yani, aynı liseye mi gidiyorlardı?


Little(?) Lie [SoonHoon]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin