5 - Hanna.

98 8 4
                                    

Opeens vind ik het niet erg meer om te verhuizen, Riley had gezegd dat mijn vrienden langs mochten komen en mochten blijven slapen wanneer ze wilden.
Op ons gemak liepen mijn broer en ik richting de auto en op het moment dat ik in wil stappen krijg ik een sms terug van Hanna.
-Janey!
Jouw 'spoed' is verhoord. Wauw hé, je bent nog niet weg en je love life maakt al een spannende wending. Ik zeg als je er aan toe bent om ergens aan te beginnen dat je hem over twee weken moet sms'en. Dan heb je tijd om na te denken en geef je hem tijd om jou te missen.
Ik zeg ga ervoor! Lieverd je bent 18, free yourself. Het wordt tijd dat jij een keer doet wat je niet laten kan. Gewoon yolo. Mijn motto is don't stress have seks maar jij bent natuurlijk weer heilige maagd Maria dus dat raad ik jou niet aan!
Lieverd ik mis jou ook! Jackson vooral, hij heeft me geen seconde met rust gelaten!! Hij wil dat ik jou over haal om hem terug te nemen maar niet doen hoor Jane!! Het is een PLAYER! So glad you got rid of him. Je bent nog niet weg en hij heeft al een seks gehad met 3 meiden!
En dat weet ik niet omdat ik mee deed maar omdat ik hem vannacht dronken thuis zag komen met drie meiden. En vanmorgen rond het ontbijt zag ik die drie meiden met sekshaar de deur uit gaan. Echt een verschrikkelijke zak! Het gaat trouwens super goed tussen Tyler en mij! Hij mist je ook Jane!
Skype me zodra je thuis bent ja?!
Ik hou ook van jouuuuu <3
xoxo -H.
Hanna weet ook altijd precies hoe ze me op moet vrolijken. Ik rijk naar het dashboard kastje om mijn oordopjes te pakken. Als ik ze heb laat ik ze aan Riley zien.
"Vind je het erg?" Vraag ik liefjes.
"Nee hoor, ga je gang." Zegt hij gefocust op de weg voor ons.
De weg naar ons nieuwe huis. Ons nieuwe begin.
Ik doe de oordopjes in en steek ze in mijn iPhone als ik de Revival CD van Selena Gomez op shuffle zet en val al snel in slaap met haar stem op constant repeat en volume 100.

Say Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu