13 - Blake.

77 6 1
                                    

-Janell P.O.V

Ik draai mijn auto op slot en loop naar de Starbucks in het centrum waar ik met mijn oudere nicht Blake heb afgesproken. Ik had haar niet meer gezien sinds ik 10 was en zij 12.
"Oh my god, Janell, wat ben je veranderd Meis!" Zegt Blake enthousiast terwijl ze me omhelst.
"Ja logisch, we waren allebei nog kids dat we elkaar voor het laatst zagen." Zeg ik tegen Blake die echt een transformatie is ondergaan van tomboy naar model to be.
"Vind je het leuk in Santa Clarita?" Vraagt Blake terwijl ze twee chocolate chunky ijskoffies bestelt, betaalt en naar mijn auto loopt.
"Tot nu toe heb ik nog niet zo veel gezien, toen we gisteren thuis kwamen ben ik meteen gaan slapen en ben vanmiddag even op het strand geweest." Zei ik.
"Maar goed dat je bij mij en mijn vriend slaapt vanavond." Zegt ze vrolijk.
"Wow wow wow, rewind! Vriend?! Tell me everything!" Zeg ik enthousiast.
Blake begint te lachen.
"Ik vertel je later alles, nu rijden we moeten ons klaar maken voor een feestje! Zegt ze vrolijk terwijl ze me de weg wijst naar het huis van haar vriend.
Eenmaal aangekomen lopen we naar een inloop kast.... De inloop kast van Blake.
"Woon je hier?" Vraag ik verbaasd.
"Ja we wonen samen bij onze beste vrienden." Zegt Blake met een verliefd glimlachje op haar gezicht.
"Welke maat heb je?" Vraagt ze er na.
"36 in jurkjes, broeken, t-shirts en 38 in schoenen." Antwoord ik terwijl ik met grote ogen om me heen kijk.
"En welke maat bh heb je?" Vraagt ze extra.
"70C." Zeg ik.
"Mooi dan hebben we in alles de zelfde maat, kies maar uit wat je aan wilt." Zegt Blake vrolijk.
"Maar vertel over je vriend." Zeg ik terwijl ik Blake haar kleding bekijk.
"Hij heet Nathaniël, hij is 22, woont zoals je ziet op zichzelf, we hebben al vier jaar een relatie. Jane, hij is zó lief! Hij maakt me de gelukkigste meid ter wereld. Hij is mijn lover en mijn best friend in een." Zegt ze stapelverliefd terwijl ze een nauwsluitend jurkje aantrekt dat tot de helft van haar bovenbenen komt. Daaronder draagt ze Converse gympen met een zwarte panty.
"Ik ben klaar!" Zegt ze terwijl ze een zwart leren jasje aan trekt waar haar lange blonde lokken over heen vallen.
Ik weet niet hoezo, maar van het ene op het andere moment hoorde ik helemaal niks meer en zat ik met Dylan in mijn gedachten. Ik denk terug aan hoe zacht zijn lippen voelde tegen mijn mondhoek.
Ik krijg een por van Blake.
"Heb je al wat uit gekozen?" Vraagt ze aan me.
Ik kijk nog even snel om me heen en trek binnen no- time een zwarte leren broek, een witte see trough blouse, een wit hemdje, een zwart colbertje , een prachtig lingerie setje in het lichtroze met zwart kant en een paar shiny metallic naaldhakken met puntige voorkant van Steve Madden. Loop naar het kleedhokje en kleed me daar snel om. Als ik aangekleed en wel weer de kast in loop worden Blake haar ogen groter.

Say Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu