12 - Surfing.

66 6 1
                                    

-Dylan P.O.V.

Ik zit op mijn surfboard in het water en kijk hoe pro Nate die golf pakt.
Hij kan veel beter surfen dan ik.
Na de golf komt hij naar me toe gepeddled.
"Nate, je moet me leren hoe je dat deed." Zeg ik enthousiast tegen hem.
Nate begint te lachen.
"Ik zal t proberen man." Zegt hij.
"Oke we zijn hier al een tijdje, ik pak nog een golf en dan gaan we." Zeg ik kijkend naar de komende golf.
"Cool bro." Zegt Nate terwijl ik van de golf weg peddel en ga staan op mn board. Ik kijk op en ik zie haar voor de zoveelste keer vandaag naar dit keer lijkt t verassend echt. Ze kijkt naar mij waardoor ik mijn evenwicht verlies en word opgeslokt in t warme water. Ik zwem weer naar het water oppervlak en als ik kijk naar waar ze stond is ze weg.
Nate peddelt naar me toe.
"Wat was dat man, ik dacht dat je die golf de baas was en ineens viel je?" Zegt hij verbaasd.
"Ik was afgeleid." Zeg ik tegen hem
Nate begint naar het strand te peddelen.
"Houd je kop er bij Rhodes" Mompel ik tegen mezelf en peddel achter Nate aan.
Ik zie weer een glimp van het meisje dat zo onwijs veel op Janell leek dat het haar echt kon zijn. Ik maak mn enkel los van mn board en steek mn board in het zand voor ik begin te rennen.
Als ik eenmaal op de parkeerplaats ben zie ik een auto wegrijden en daar was haar mooie gezicht in de zijspiegel.
Shit ik loop haar dus net mis.
Ik ren terug naar Nate.
"Gast wat was dat nou weer?" Vraagt hij lachend.
"Ik zag Janell." Zeg ik buiten adem tegen hem.
"Dat is al de vierde keer vandaag dat je haar 'zag'." Zegt nate lachend.
"Dit was dr echt!" Zeg ik verontwaardigd.
"Dude ben je serieus?" Vraagt Nate nu ineens serieus.
"Ja man, ik ben serieus." Zeg ik teleurgesteld.
"Laten we terug gaan naar huis, laatste dingetjes regelen Mark staat al op de parkeerplaats." Zegt Nate en hij klopt op mijn schouder.
We lopen naar de auto en ik leg de boards achterin de pickup truck van Mark. Nate en ik gaan achterin de bak zitten en Mark begint te rijden.

Eenmaal thuis groet ik eerst Jared en Liam voor ik onder de douche spring.
5 minuten later sta ik alweer in mn slaapkamer en loop mn kast in om te kijken wat ik aantrek. Al snel is de keuze gemaakt en kleed ik me aan.
*bzzzzt* *bzzzzzzt*
Mary belt.
Dat is wel de laatste persoon die ik nu wil spreken.
Ik druk haar weg en doe mn haar.
Man wat heb ik zin in vanavond.

Say Love.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu