Sunt foarte bucuroasă că mi-ați dat întrebări @emeralds_and_blood și @SornaPaval și vă mulțumesc *zâmbet* De știu că,din păcate,Oana a răspuns doar la o singură întrebare fiindcă a fost de servici pe școală *lacrimă* și Dragoș îmi dădea numai răspunsuri cu prostii ca să râdă de mine. Bineînțeles că nu le-am scris,dar am să vă zic și ce a spus defapt *perv face* Deci,să începem cu "cueșciănurile"
1.Ce alți profi ciudați aveți?
Oana: Cel de desen.
Carmen: Cel de desen.
Dragoș: Cel de sport.
Nicu: Cel de mate.
Laurențiu: *fix după Nicu* Cel de mate.
Eu: Dar voi vă luați unul după altul?
Ambii: NU!
Petrică: Cel de sport.
Cosmin: Cel de sport.
Larisa Judoka: Cel de sport.
Elena: Cel de desen.
Andreea: Cel de desen.
Eu: Hm.. cred că cel de sport. E pedofil!
Dănuța: Cel de desen.
Ionuț: Cel de sport.
Ana-Maria: Cel de sport.
Sara: Cel de desen.
Iemima: Cel de desen.
Mariana: Cel de sport.
Ioana: Cel de istorie.
No,bine. Consider că acum trebuie să vă plictisesc pe voi și să spun de ce s-au spus aceste persoane. Păi,cel de sport ne pune mereu să-l pupăm (fetele),ne ia în brațe și ne dă și o palmă la fund când are ocazia. Și ne sperie,sincer... Cel de desen e ciudat. Vine de la o altă școală unde e profesor de mate (da cică nici mate nu știe) și mereu când îi arătăm desenul ni-l șterge. MEREU! *lacrimă sentimentală* Nu că vreau să mă laud,*fluturând mâinile* dar eu sunt ,din punctul de vedere a persoanelor din jur,talentată la desen (la media aveți un filmuleț cu câteva desene) și mie-mi ies,dar tot mi le șterge *angry face*. Și cel de istorie nu-i ciudat și nici cel de mate...
2.Voi le puneți profilor porecle?Ionuț: Da *nesimțitul*
Ana-Maria: Da *nesimțita*
Mariana: Nu.
Ioana: Nu.
Larisa Judoka: Da, "Câcăciosul","Handicapatul".
Elena: Nu.
Andreea: Nu.
Eu: Nu.
Dănuța: Da *opa,opa,ulâto!*
Larisa: Da, "Nacu' spanacu'" *cel de bio,hi,hi* "Neață cu mătreață" *cel de mate,he,he*
Carmen: Nu.
Dragoș: Nu.
Eu: Da,sigur. Nu le pui!
Petrică: Da,da nu le pui... *Dragoș râde* Nu,nu le pun.
Cosmin: Nu.
Laurențiu: Da.
CITEȘTI
Profesorul de biologie +viața mea
HumorAi un profesor nebun de biologie care ar trebui să se facă actor,sau,mai bine zis,să meargă la spital? Dacă da,îți dai seama cum trăiesc eu în fiecare oră cu el. Dacă nu,te invit să citești această carte,sigur vei vrea și tu unul! ATENȚIE...