Capitol special 3

130 17 0
                                    

Astăzi este joi și am avut biologie,dar el a ales să ne vorbească despre alimentație și medicamente. Deci am avut partea de plictiseală totală.

Însă școala este de partea mea așa că ora de istorie a fost nebună.  Păi,în primul rând va trebui să vă povestesc faptul că cei de la a 8-a au avut simulare,iar noi suntem singura clasă care avem bănci de o singură persoană,așa că ei au venit la noi,iar noi am plecat la ei în clasă un profesorul de istorie este și diriginte. În al doilea rând, eu cu Andreea și Judoka am plecat la magazin ca să luăm ceva pentru un copil mai nevoiaș de la noi din școală (Am organizat o scenetă,s-au strâns bani etc.) și la magazin doamnele vânzătoare au decis să ne ajute așa că au mai adăugat câteva dulciuri. Una dintre ele ne-a dat un bidon de sun mai mare.

În al treilea rând,a început ora de istorie. Larisa s-a aplecat să-și lege șireturile și a dat cu capul de masă,sucul a căzut jos,s-a spart și a țâșnit tot peste noi. Țipam și urlam de parcă a venit incendiul. Ghinionul meu (și a altor persoane,printre care și profesorul) a fost că eram în apropierea lui. Profesorul a fost udat pe față,catalogul era plin de suc și la fel și lucrurile mele... dar măcar am împrospătat clasa aceea. E îngrozitoare... (Nici becurile nu le merg,n-au ceas,n-au coș de gunoi și alte lucruri)

În al patrulea rând,când s-a făcut petrecerea de Halloween am avut nevoie de suportul nostru pentru hartă. Și l-au luat cei de la a 8-a ,așa că astăzi l-am văzut.

Andreea: Domn" profesor,dar acela este suportul nostru! Vrem să-l luăm înapoi!

Profesorul de istorie: Doar peste cadavrul celor de-a 8-a *râde*

Andreea: Îl luăm cu forța!

Eu: Dar dumneavoastră sunteți BOSS-ul!

Profesorul : Nu m-au ascultat niciodată și ai vrea să o facă acum!?

Și cam atât a fost. Nimic interesant,știu,dar na,trebuie să pun și eu capitol,nu? 

Și mai vreau întrebări pentru Andreea și Dragoș dacă vă mai trec prin minte. *:))*


Profesorul de biologie +viața meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum