Top 10 perle ale elevilor

116 10 17
                                    


1.Na,pe primul loc trebuia să pun un lucru mai interesant,dar cred că voi scrie ceva ce s-a întâmplat la noi în clasă. Și acela este că Remus în clasa a 5-a sărea pe pervaz (sau cum s-o numi) când eram geamul deschis și stătea cocoțat acolo sus. Astfel toată școala l-a cunoscut timp de un an,apoi a fost dau uitări.. *rafală de vânt*

2. M-am bătut cu sara. Eu,sinonim al cumințeniei și a păcii lumești,m-am bătut cu cea mai ciudată fată din clasă. Na,am fost dus la director,dar diriginta a crezut că am dreptate și ne-a iertat.

3. Cei care sunt acum în a 8-a au spart soba.(Școala noastră e de 40 de ani,deci da,avem sobă) O fi ea șubredă,dar cum să spargi tu soba?!

4. Am stricat 5 bănci care nici nu erau ale noastre într-o zi. Au fost adune în clasa noastră pentru nu știu ce chestie,iar noi ne-am suit pe ele ca măgarii (că na,așa și suntem) și le-am stricat+4 scaune pe care ar trebui să le plătim,dar nu vrem și nici n-o facem.

5. a 8-a au stricat două neoane. Fiecare clasă are 3 ,unul în față,unul în centru,și unul în spate,iar ei l-au lăsat neatins fix pe ăla din spate...

6. a 8-a A au rupt clanța și trebuiau să lase ușa deschisă sau să-i deschidă ei profesorului. Au încercat să închidă ușa într-o z și profesorul de matematică s-a chinuit săracul să o deschidă,băgând degetul prin gaura aia unde trebuia să fie clanța.

7. Acum -doi ani o clasă făceau de fiecare 1 Aprilie farsă profesorilor fugind cu gențile din clasă. Nu s-a mai întâmplat asta după ce noua profesoară de chimie a făcut reclamație. 

8. Copiii din clasa a 3a vroiau să sară pe geam (etajul 1) și l-au spart fiindcă de deștepți ce erau,au dat cu pietre îl el...

9.Huh,nu s-a mai întâmplat nimic interesant la noi în școală decât că atunci când aveam tablă pe care scriai cu cretă cei din clasa a 8-a (Acum) au spart-o. TOATĂ!


Profesorul de biologie +viața meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum