O prietenă mi-a spus că a răsfoit așa zisa mea carte și nu prea are legătură cu titlul (Poate are dreptate, ăsta este al 43-lea capitol și suntem abia la cel de-al 19-lea cu profesorul de bio...) Oricum, m-am gândit să vorbesc cu profesorul de biologie în oră pentru ca aceasta să treacă mai repede. Și ce a ieșit? Păi, asta:
Profesorul: Arcane, treci la tablă și vorbește ce vrei tu, doar să aibă legătură cu inima. * se așează lângă Dănuța* Alexandra, cine crezi că e mai bun profesor? Eu sau sora ta? De la cine ai înțeles mai bine (Asta e o poveste lungă... trecem peste)
Andreea: Hai, Alexandra, spune-i.
Eu: Păi știți. Stați să vă spun căci există două cazuri. Primul ar fi că dumneavoastră ați făcut facultate pentru asta și ați învățat cum să predați, deci ați putea avea cunoștințe în această privință, doar că...
Profesorul: Remus! Nicușor! La tablă amândoi. Arcane, spune și tu ceva ca apoi să-i ascult pe ei! Deci, ce spuneai?
Eu: Numai contează absolut deloc.
Profesorul: Hai, văd că nu puteți face nimic. Treceți la loc, vă pun 2 (Nu le-a pus) și gata. Vom continua lecția de data trecută.
Eu: *inspirată* Dumneavoastră ce ați vrut să fiți când erați copil ca noi?
Profesorul: În niciun caz profesor, asta știu sigur.
Andreea: Avocat, judecător, doctor?
Profesorul: Nu, doctor deloc căci e îngrozitor la medicină, nu n-am idee. *râde* Dar îmi aduc aminte că nu puteam să fac nimic toată ziua fiindcă trebuia să învăț. Eram considerat tocilar în generală.
Laurențiu: Și aveați ochelari?
Profesorul: Ce zici tu acolo?
Laurențiu: Știam că tocilarii au ochelari și aparat dentar.
Profesorul: Taci din gură! Și profesoara de biologie, oh, câte mai pătimeam cu ea!
Eu către Andreea: "Nacu, treci la treabă!"
Eu către profesor: Și mai trăiește?
Profesorul: Din păcate, da. *eu fac ochii mari contrariată* M-am dus la ia să iau caș de capră și m-a înnebunit. "Ooo, Eugen! Ai fost elevul meu. Vedeți doamnă unde a ajuns elevul meu? E acum profesor de biologie." Dar, în fine, să trecem la oră...
S-ar putea în zilele următoare să fac și un capitol special! Până atunci v-am lăsat cu melodia asta:
CITEȘTI
Profesorul de biologie +viața mea
MizahAi un profesor nebun de biologie care ar trebui să se facă actor,sau,mai bine zis,să meargă la spital? Dacă da,îți dai seama cum trăiesc eu în fiecare oră cu el. Dacă nu,te invit să citești această carte,sigur vei vrea și tu unul! ATENȚIE...