Revin după un lung timp în care n-am avut nimic interesant să vă povestesc. Adică vine săptămâna altfel și sunt atât de bucuroasă din cauză că va fi cea mai super de până acum!! Deci luni va fi un concurs în care vor participa alte școli , iar noi vom fi gazdele așa că avem mai toți câte o scenetă, dans, cântec. Noi vom face o parodie după Romeo și Julieta, iar eu voi fi Julieta!! Și Romeo va fi o fată... Povestea de dragoste minunată. Apoi marți vom merge într-o excursie la o cascadă și vom sta toată ziua la un fel de picnic. Miercuri vom merge să vizităm ceva legat de apoi, apoi ne vom bucura de un film (la asta merg doar eu cu Andreea, fiindcă sunt doar doi de la fiecare clasă). Joi se va face o activitate "Și noi avem talent" ,iar eu voi merge și voi picta *happy face* Iar vinerea va fi total neinteresantă, singura activitate fiind doar una cu activități sportive. Aici v-am relatat doar ce fac eu, căci mai există multe activități!
Săptămâna aceasta vom da la multe materii teste și azi, la ora de biologie a intrat profesorul și...
Profesorul: TEST! Astăzi dăm test! Aveți timp 5 minute să mai citiți apoi veți scoate o foaie de hârtie și gata!
Noi: Haide, domnule profesor! Dar nu ne-ați anunțat.
Profesorul: Gata! Se scurge timpul!
Andreea: Dar am dat un test deja și acum ne dați altul!
Eu: Domnule profesor, toți ceilalți ne-au anunțat, iar dumneavoastră ne luați așa! Nu-i corect!
Colega X: Ți-ai făcut copiuțe?
Colega Y: Cred că toți își fac.
Andreea: Punem caietul.
Profesorul: *privind telefonul uimit* Îu! Gata! O foaie de hârtie pe bancă. Scrieți ce scriu și eu.
Oana: Domnule profesor, ne-ați păcălit? Trecem la o lecție nouă, nu?
Profesorul: *zâmbind* Îhî.
Andreea: Deci dăm sau nu dăm test?
Profesorul: Nu, nu dăm. Trecem la o lecție nouă.
Andreea: Și atunci pentru ce am mai stricat caietul de informatică?!
Eu: Și apoi spuneți "V-am păcălit că v-am păcălit"
Profesorul iese din clasă.
Colega X: Poate ne aduce testele.
Andreea: Poate o va ține toată ora.
Eu: "V-am păcălit că v-am păcălit că v-am păcălit că v-am păcălit că v-am păcălit și tot așa"
Andreea: Să facă așa apoi, la sfârșitul orei să spună "Gata, acum serios vorbind, scoateți o foaie de hârtie, scrieți numele, data titlul și subiectul I V-AM PĂCĂLIT!!!"
Întrebare: Ce veți face voi în Săptămâna Altfel?
CITEȘTI
Profesorul de biologie +viața mea
HumorAi un profesor nebun de biologie care ar trebui să se facă actor,sau,mai bine zis,să meargă la spital? Dacă da,îți dai seama cum trăiesc eu în fiecare oră cu el. Dacă nu,te invit să citești această carte,sigur vei vrea și tu unul! ATENȚIE...