13

113 11 0
                                    


Din 31 de capitole,doar 13 îl au în vedere pe profesorul de biologie... Ar trebuie să schimb titlul cărții...  Oricum,ieri a fost luni și am avut biologia. Ne-am gândit să încercăm într-un fel să nu mai facem ora așa cum trebuie (predat,ascultat etc. etc.)

Andreea:  Domnule profesor,nu ne întrebați ce am primit de Crăciun?

Profesorul: Andreea,hai lasă-mă cu cadourile și chestiile astea care n-au sens! Am de predat. Am rămas în urmă. Dar cei care au fost în urmă sunt cei dintâi!

Cu siguranță noi o să fim primii din această lume...  Mi-a luat "bagheta" și a început să se joace cu ea în timp ce ne povestea despre lecțiile noastre trecute. 

Profesorul: Abracadabra.

Eu: Nu pot să cred ce ați spus ,domnule profesor! Acesta este blestemul morții și este spus de obicei de Vrăjitorii Întunecați fiindcă ei sunt,bineînțeles,răi. 

Am spus lucrul acela intenționat. El e cel mai rău lucru,deci cred că l-aș putea numi astfel. S-a uitat pentru un moment cu interes la mine apoi a început iar să ne povestească până...

Andreea: Domnule profesor,dar dacă nu doriți să ne întrebați pe noi,povestiți-ne ce ați făcut dumneavoastră!

Profesorul: Am primit numai urlători! Era să fac accident!  Nu am trecut strada cum trebuie și a venit un polițist la mine spunându-mi că-mi dă amendă fiindcă trebuia să trec pe trecerea mea de pietoni. Păi mi-aș fi luat vopseaua de acasă și aș fi tras linii pe drum așa cum voiam eu. Dar am luat amenda? Nuuu!! Atât îi trebuia să-mi dea amendă!

Dănuța: Domnule profesor, și mama mea a luat amendă fiindcă n-a trecut strada pe unde trebuie!

Andreea: Și a mea!

Profesorul: Păi,vedeți? E corect așa ceva? Nu,deloc!

Mi-a luat frumos marker-ul și ne-a scris pe tablă (Asta s-a întâmplat ceva mai târziu) cum arată un asterix. Nu-mi amintesc bine cum s-a întâmplat,dar mai târziu a început să ne povestească iar viața lui.

Profesorul: Și aveam o profesoară în generală și striga mereu: EUGEN,TRECI LA TABLĂ!!! Și eu așa eram pus mereu la tablă și uite că tot la tablă am ajuns. Așa că ar trebui să vă trec și eu,poate pe Andreea la tablă. Cine știe,se va face profesoară de biologie!

Andreea: *șoptindu-mi* Niciodată!

Mi-a dat marker-ul,dar mai târziu a avut iar nevoie de el și a început să-l caute. M-am uitat puțin la el și mi-am dat seama ce dorești (bine,a mimat din buze,nu-s eu așa de bună la chestii de genul...) și i l-am dat puțin supărată.

Profesorul: Muțumec! Muțumec mult!




Profesorul de biologie +viața meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum