15

102 9 2
                                    

Sunt întâmplări care s-au întâmplat în mai multe zile fiindcă au fost puține și cred că ar trebui să le pun pe toate la un loc.

***

Mai era doar o săptămână(adică asta care a trecut) și profesorul a trebuit să ne asculte fiindcă ori nu aveam nicio notă,ori aveam doar una,numai Andreea era mai cu moț și avea 3-4... Oricum,a trebuit s-o facă și pe asta și l-a ascultat întâi pe Laurențiu. S-a dus frumos la tablă ,însă nu știa nimic.

Profesorul: Nu înțeleg cum de puteți să stați ca la priveghi. Uite așa *și se așează în poziția de la biserică când trebuie să stai în picioare și să asculți slujba* Hai,mă! Spune ceva! Nu e priveghi aicea!

Trebuie să menționez că folosea o vice ciudată,care din păcate nu pot s-o explic și n-am mai auzit-o la nimeni pentru a o putea da ca exemplu. Deci,îmi pare rău.

Profesorul: Haide! Alle,alle (n-am idee dacă am scris bine,având în vedere că nu l-am mai întâlnit la franceză,însă știu că înseamnă a fugi) Niciodată să nu spui...

Noi: NICIODATĂ! NICIODATĂ SĂ NU SPUI NICIODATĂ! VEZI AI GRIJĂ CE-ȚI DOREȘTI CĂ S-AR PUTEA SĂ ȘI PRIMEȘTI!!!

Profesorul: Acum,du-te mai repede la locul tău.

***

Iar asculta,însă de data aceasta a ascultat-o pe Larisa... și a întrebat-o care sunt proprietăți neuronului... și a spus:

Larisa: Păi,neuronul are nevoie de glucide...

Profesorul: Ai--ai luat pachețelul azi?

Larisa:Da...

Profesorul:Și unde-l ai? *Larisa a arătat spre geantă* Acum,scoate-l *l-a scos* Așa,brav,mănâncă. *a început să râdă,dar a mâncat eugeniile până la urmă* Așa,și de ce mai are nevoie?

Larisa: De oxigen.

Profesorul: Bravo,du-te deschide geamul. Așa... acum,respiră!

Ca o amintire păstrată pentru bunul nostru profesor,Larisa își flutura mâinile în timp ce inspira-expira.

Profesorul: Fatăăă,poate îți iei zborul!

*** 

Profesorul: Niciodată să nu spui...

Noi: NICIODATĂĂĂ!!!!

***

Și l-a mai ascultat și pe Ionuț,colegul nou de vreo 3 luni,zis și Arcan,sau "Perfectul"

Profesorul: Spune-mi alcătuirea organului reproducător al masculului.

Ionuț: Hipofiza este așezată la...

Profesorul: Băi,Boțârlău! Spune-mi alcătuirea organului reproducător al bărbatului!!

Ionuț: *moment de gândire*

Profesorul: Băi,DAR TU NU EȘTI BĂRBAT?! NU EȘTI,Ă?

***

Profesorul: Niciodată...

Noi: SĂ NU SPUI NICIODATĂ!!

Dănuța: *singură* Vezi ai grijă...

Larisa,colega ei de bancă: Las-o baltă,ești singura care cântă...

***

Andreea citea Harry Potter,în timpul orei.  Și profesorul a văzut-o,așa că nu s-a putut abține să nu meargă în spatele ei pe furiș.

Profesorul: *punând degetul pe un cuvânt* Hărmonica!

***

Și ultima întâmplare a fost lunea asta,care a trecut,când am avut ședință paralelă cu ora de biologie. Profesorul,dacă tot nu avea catalogul,s-a gândit să meargă să anunțe mamele ce mai facem noi. Jumătate de oră am petrecut făcând poze în toate felurile,apoi a venit.

Profesorul: Alexandra,am vorbit cu mama ta,i-am spus ce-mi faci mie la oră,cum ești tu emotivă. Și i-am spus că așa faci *a început să "plângă" * Dar așa i-am spus. *privire speriată din partea mea* Nu,stai liniștită,nu i-am spus.

***

NICIODATĂ EEEE!

Profesorul de biologie +viața meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum