Ăsta trebuia scris de ieri când am stat acasă. Oh.. cercul ăsta pedagogic ne aduce clipe frumoase trăite acasă în liniște și pace și nu la școală. Și stau și mă gândesc că atunci când eram mică spuneam "cert" pedagogic și mă întrebam dacă profesorii ies în fața școlii cu pancarte pentru că salariile lor sunt prea mici. Dar nu sunt deloc mici... Am aflat de la profesorul de biologie că are 3 000 de lei pe lună și pare acceptabil...
Acum, revenind la oile noastre. Eram la ora de biologie și profesorul ne-a spus că spanacul este bun pentru nu știu ce chestii, iar eu m-am strâmbat î acel moment pentru că urăsc din toată inima spanacul (chiar dacă am încercat pentru prima și ultima dată acum... ăm... aproximativ 7 ani)
Profesorul: Alexandra numai scoate limba. Știm că ai limbă așa că trebuie să ne-o arăți și nouă.
Eu: *râzând am dat cu capul de scaun și am început să râd și mai tare, iar o colegă mi s-a alăturat*
Larisa: A scos limba cam așa *și și-o arată și pe a ei*
Eu: *mă înroșesc la față, aproape cad pe jos din cauza râsului*
Profesorul: Alexandra, poate-i spui mamei tale că te-am pus să te dai cu capul de bancă. Dar nu-ți mai arăta limba, te rog să nu-ți mai arăți limba de acum încolo.
Eu: *mai am puțin și dau cu al meu cap de bancă*
Oana: *râde și ea la fel de tare ca mine*
Dragoș: Doamne, dar ce aveți de râdeți așa de tare. N-am mai văzut așa ceva.
Profesorul: Gata, Alexandra, calmează-te!
Eu: *râd atât de tare încât nu se mai aude (râsul, râsul meu nu se mai aude)*
Și profesorul a început să zâmbească când mă vedea cât de amuzată eram de situație. Nu m-am mai putut apleca două-trei ore apoi.
P.S. Ce-mi place că pot pune multe poze!!
CITEȘTI
Profesorul de biologie +viața mea
MizahAi un profesor nebun de biologie care ar trebui să se facă actor,sau,mai bine zis,să meargă la spital? Dacă da,îți dai seama cum trăiesc eu în fiecare oră cu el. Dacă nu,te invit să citești această carte,sigur vei vrea și tu unul! ATENȚIE...