MULTİDE KARAKTERLER VAR İYİ,OKUMALAR:)
Akşam olmuştu Defyeni odasına çıkarıp kendi odama ilerledim.Dolabımdan giyeceğim kıyafetleri alıp yatağa girdim.
******************************
Yaklaşık 20dakikadır bugünkü çocuk aklımdaydı o mavinin en güzel tonu sarı saçları giydiği takım elbisesinden ben pahalıyım diyor.Gömlek kaslarını daha çok belirginleştirmişti.Kusursuz gözüküyordu.Peki ya orada adam kimdi ve neden dayak yiyordu?Bunları düşünürken uykuya daldım..Sabah tekrar mesajlar gelmişti okuyordum ohaa inanmıyorum şuan harika birşey olmuş
Kimden;Selim:1ay tatil izni veriyorum iyi dinlenin.Şimdiden iyi tatiller:))
*********************************
Gördüğüm mesajla gözlerim fal taşı gibi açıldı.Okullar kapandığından beri 2ay çalışmıştık hiç durmadam idman yapmıştık ve 1ay tatilimiz oldu bu mükemmel.Defnede mesajı gördü sanırım çığlık atarak yanıma geldi.Sevinçten yataktan zıplıyordu resmen."Tatil olmuş vee Çınar beni onların yazlığına götürmek istedi... Eee şey sende gelsene "tabikide gitmeyecektim sevgililerin arasında sıkılırdım hemen bir bahane bulup. "Defnecim ben başka planlama yapacaktım bebeğim ..ımm.. o yüzden siz ikiniz gidin"tamam anlamında kafasını salladı ve çığlık atarak gitti.Bende günlük rutinlerimi ve kahvaltımı yapıp dışarı çıkacaktım.Kendime birşeyler almak için.Arastan gelen mesaj baktım beraber birşeyler yapalım mı falan diyor. Aras bana 3aydır aşık ve benimle zaman geçirmek istiyor çoğu kez onu reddetsemde ısrar ettiği için mecbur kalıp gidiyorum.
********************************
Kimden;
Aras Malkir;
Saat 8de seni alıyorum hazır ol.:)
*********************************
Ne sanıyor bu kendini ya salak bir de hazır ol yazıp gülücük koymuş mal.Sinir oldum uf neyse ya gideyim bari evde sıklmaktansa.Dışarıya çıkıp bir mağazaya girdim akşamki yemek için birşeyler alıcam.Gözüme kırmızı elbise çarptı ona doğru ilerledim.Çok hoş gözüküyordu.Dekoltesinde straplez üzerine hafif siyah kolye bağlanmış altı dizlere kadar kıvrımlı güzel elbise hemen denemeye gittim.Gerçekten üzerime oturdu.Altına da yan topuklu ayakkabı alıp siyah çantada ekledikten sonra almak için kasaya ilerledim.Kasada bir adam kavga ediyordu kasiyerle."İşine son verilmesini istemiyorsan bu takım elbiseyi değiştir ve bana yenisini getir Bahadır Bey böyle şeylerden hoşalnmaz anladınmı?!"elindeki takım elbiseyi göstererek gitmesini söledi.Ben durur muyum."Bana baksana lan sen dağ ayısı"adama doğru yaklaşmaya devam ettim."Biraz sıranı beklesen insan gibi sölesen götün mü çıkacak?"alaylı bir şekilde gülümsedim.Adam şaşırmış olacakki kaşları çatıldı."Lan yeni yetme uğraştırma beni yakarım canını "bu sefer sakindi ve gülme sırası ondaydı.Gülüşüne aldırış etmeden."Yaksana nasıl olacakmış merak ettim."Adam kahkaha attı.Susmuyordu artık yeter sabrımında bir sınırı var.Dahada dibine girdim.Sol ayağımla bacak arasına tekme atıp güldüm ve geri çekildim."Kim kimin canını yakıyormuş."zaferle gülümsedim.Ayaklanmaya başladın ve nefes nefese konuştu."Bahadır Bey'e dua et gül kurusu!"Bu Bahadır kimin nesi ya.Duymuyormuş gibi yapıp kasaya gidip aldıklarımı ödedim.Ve mağazadan çıktım.Çıkarken öküzün biri çarptı.Yere düşen poşetleri aldım kafamı kaldırıp konuşmaya başladım. "Öküzün trene baktığı gibi bakacağına yard-..."nefesim bir anda kesildi ama bu karşımdaki.. yo ha-hayır.
Sıla'nın karşısındaki kim?
Bahadır bey kim?Bir bölümün daha sonu ben bu bölümü çok beğendim sizde beğendiniz inşşşş shdhddhdhd;))
Beğendiyseniz oylayın lütfen votee
:(((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Teen FictionCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...