Mafyada SPOR 6 -Bölüm

215 6 0
                                    

1 hafta oldu hala evden çıkmadım.Geçen gün dolaşmak için gitmiştim.O gün beni Selim diye birisi kaçırmıştı.Bahadır bana 1 hafta evden çıkmayacaksın bende Selimi bulup haddini bildiricem demişti bende birşey demen evden çıkmamıştım.Defne ile alışveriş yapmıştık.O elbiseleri zorla bana aldırmıştı şortlar ,bluzlar, etekler.Saat 12 daha çok sıkılıcam.

Yukarı çıkıp birkaç elbise şort vs denedim.Telefonuma mesaj gelmesiyle elime alıp baktım.
Kimden;
Barkın:Saat 8de mafya balosu var Defne ve Çınarda orda olacak.Sende geliyorsun hazırlan 10dakikaya ordayım.
Gördüğüm mesajı umursamadım.Ne sanıyor be bu kendini emirler falan.Aldığım elbiseleri yerleştirmeye başladım.Beyaz dantelli elbise gözüme çarptı.Göğüs bölgesi etekten ayrılmış uzun bir etek ve yarımlık(MULTİDE) gerçekten güzeldi.Defne güzel seçim yapmış cidden.Hepsini yerleştirdikten sonra uyumaya çalıştım.

Belimde tekrar kollarla uyandım.Sanırım bu Bahadırdı uyanmak istemiyordum.Ama uyanmam gerekiyor.Uff.Yavaşça ona doğru döndüm.Uyumuyordu beni izliyordu."Sana hazırlan demiştim.Küçük."küçükmü yuh"Ne küçüğü ya.Hem ben 20 yaşındayım."isterik bi kahkaha patlattı."22 dersem kalkıp giyiniceksin."hızla kalkıp dolaba yöneldim.Beğendiğim beyaz dantelli elibiseyi giyicektim."Çık hazırlanıcam."yataktan yavaş yavaş kalktı yanıma gelip"Fazla güzel olma baş edemem."olucam inadına değilmi.Pis pis sırıttım odadan çıktı.

Elbiseyi giydim çok güzeldim.Kırmızı ruj eyeliner ve rimel sürüp işimi bitirdim.Beyaz topuklu ile bej rengi el çantasıyla aşağıya indim.Bahadır sigara içiyordu.Mavi takım elbisesi cidden oranın en yakışıklısı olacak kadar zenginim diyor.Merdivenden inerken topuklumun tok diye bıraktığı sesten Bahadır bana doğru döndü hafif süzdü."Hazırsan gidiyoruz."bir güzel olmuşsun der insan ayı."Defne Çınar onları almayacak mısın?"bizle gelmeleri işime gelirdi.Orada kimseyi tanımıyorum."Çınarın arabasıyla gelicekler."başımla onayladım arabaya bindik.

Arabadan inene kadar hiç konuşmadık.İçeriye girdiğimde tüm gözler bizim üzerimizdeydi.Daha doğrusu önde Bahadır arkasında ben yürüyorduk."Bahadır Bey hoşgeldiniz!"Bahadır tepkisiz vir şekilde yürümeye devam etti."Sıla Hanım hoşgeldiniz!"beni nerden tanıyorlar.Bahadır omzunun üstünden bana göz kırptı.

Bahadır beni neredeyse herkesle tanıştırdı.Defneyle Çınar birbiribe uyumlu giyinmişlerdi.Çok fazla kalmadılar gittiler.Gerçekten yoruldum ve terlemeye başladım.Bahadıra dönüp"Ben lavoboya gidicem."diyip yanından ayrıldım.Lavabo aşağı katta olduğum için inerken dikkat ediyordum.Salağım valla.Ayağım merdivenin demirine çarptı o kırampla kendimi yere düşerken hazırlıyordum ki bi el belimde tuttu ve beni kendine çekti.Kafamı kaldırıp ona baktım.Bu kim la?Neden tüm mafyalar yakışıklı olmak zorunda.Uzun süreli bakışmadan sonra"İyi misin?"turp turp gibiyim"Sen mafyasın ve beni popo acısından kurtardın çok saçma."sen sırıtma o nasıl gülüş bea."Benim mafyayla pek aram yok.Ablam bu davetin başı bende gelmek zorunda kaldım."yok artık ananın gözü "Ablan mafya mı? "Kahkaha atıyordu.Hala aynı pozisyondaydık."Evet."
Arkamızdan öküzün böğürmesiyle deminki pozisyondan ayrıldık."Sıla!"Bahadır öldürcek gibi geliyordu.Yanımıza geldiğinde "Efendim?"diyebildim."Madem yürüyemiyorsun niye giydin o topukluları!?"eşşek ne bağırıyorsun."Ayağımı çarptım!Sanane be istediğim ayakkabıyı giyerim!Sen kimsinde bana karışıyorsun?"yanımdaki çocuga dönerek"Aras mekanı boşaltın ablana söle.Birisinin canı dayak istiyor!"az önce be tutan çocuk yani Aras kafasını sallayıp gitti.Satıcı.Bahadırın bana yapacaklarından korkmuyorum.Bahadır kolumu tuttuğu gibi sıkarak çekiştirmeye başladı."Odayı hazırlayın!"

En son Bahadır bana tokat atmıştı kafamı duvara çarpıp bayılmıştım.Şimdi uyandım fakat başım da horon tepilecek kadar ağrı var.Dizlerimi karnıma çekip düşünmeye başladım.Ben neden kaçmıyorumki bu mafya bozuntusunun yanında kalıyorum?O eve döndüğümde eşyalarımıda alıp gidicem.Birdaha onun yüzünü görmemek umuduyla.Kapının açılma sesi geldi kafamı o yöne çevirdim gelen Bahadır.Kolumdan tutup beni ayağaa kaldırdı.Kolumu çok sıkıyordu.İçki kokuyordu."Benimle uğraşmak neymiş gör.DEMİREL.!"
Ruhsuzca sırıttım."Korkmuyorum senden."sesim çatlak çıkmıştı.Bedenim çöküyordu.Şuan sadece Bahadır kollarımdan tuttuğu için ayaktaydım.Kollarımdan bıraktı.Yere çöktüm ağlamaya başladım.Kolay ağlayan birisi değilim.Ama son 1 haftadır yaşadıklarım çok saçma.Önceden sadece Defneyle beraber idmanlara gidip eve gelirdim.Dolaşırdık beladan uzak.Şimdi mafya bozuntusu ile yaşıyorum.

Düşüncelerimden sıyrılıp ağlamayı kestim.Odadan sadece ben vardım.Kapı açıktı fırsat bu fırsat Bahadır sarhoş anlamaz diğerlerinide Bahadırın izni var diyip sıyrılırım.Ayağa kalkıp kapıya ilerledim.Topuklular ses yaptığı için çıkarıp elime aldım ayaklarım çıplak olduğu için bütün soğuk bedenime işledi.Kapıyı aralayıp hızla çıktım.Etrafa baktım.Bi odadan sesler geliyordu kırılma sesleri.Kapısı aralık olan yerden hafif baktım.Bahadır içki şişelerini her yere fırlatıyordu."Niye lan niye! O aptal kızı düşünüyorum!Her defasında yeşil gözleriyle bana baktığında içimde saçma boktan hiç oluşuyor!Neden onu öpmek istiyorum LANNNN!!"olduğum yerde çöktüm.O kız kimdi yeşil gözleri kim acaba.Dayanamayıp içeriye daldım."B-ben ö-özür d-dilerim Bahad-ır..."Bana döndü ellerini sinirle saçlarına daldırdı."Niye çıkıyorsun odadan!?"bağırma kuban olayım ödüm kopuyor."Ben se-seni dinledim.O kız kim?"saçma şekilde kahkaha atıyordu.Bileğimden tuttuğu gibi duvara yasladı."Gerçekten öğrenmek istiyor musun!?"."Evet!"."Belki zamanı gelince dudaklarınla öğrenirsin?"alayla sırıttı.Dudaklarınla....

BU BÖLÜM UZUN OLDU UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.❤

Mafyada SPORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin