Mafyada SPOR 7 - Bölüm

191 5 0
                                    

Bahadırın o dediği hala aklımdaydı.Aman neyse banane ben daha ilk öpücüğümü sevdiğime vermeyi düşünüyorum.

Bugün 6da Kadıköyde Anıl'ın maçı var Anıl benim çocukluk arkadaşımdı.O her zaman yanımdaydı ye geldi beni korudu yeri geldi abilik yaptı yeri geldi sevgili gibi hissettirdi.2 haftadır göremedim bu maçta bahanem olur.Aşağı indim.Ne bekliyordum Bahadırın burda olmasını mı?Hayır.Saat 12 daha maça çok var.Mutfağa girip yemek için birşeyler aldım.Anılı aramak için masadaki telefonu elime aldım.

"ŞİLAAAAAA"
"ANIŞŞŞŞŞŞŞ"
"Noldu bebeğim hayırdır sorun mu var?"
"Bugün seni izlemeye gelicem naberrr"
"Senin için üçlük atıcam...Hatta yarısahadan."
"Şaka bi yana Anıl seni çok özledim."
"Bende be kardeşim.Maçtan sonra bi şeyler yaparız."
"Süper hadi ben kapattım."
Diyerek kapattım sesini bile özledim ayının.Telefonda rehbere bakarken 'Barkın' yazısını görünce her ne kadar aramak istesemde aramadım.Yukarı çıkıp biraz uyumak için merdivenlere yönelirken bi tıkırtı duydum.Koşup kapının deliğinden baktım.Yüzünü çıkaramıyordum.Çünkü kar maskesi vardı.1-2sn daha bekledim maskeyi çıkardı.Bu S-selim.Kapıyı kitleyip önüne ayakkabılığı çektim.Koltuktan telefonu kaptığım gibi Bahadırı aradım.3 çalışta açtı.
"Sıla işim v-"
"Bahadır Selim burda beni almaya geldi!"sesim boğuk ve ağlamaklı çıkıyordu.Gözlerimden akan yaşları durduramıyordum.
"Sakın korkma benim odama git orda kitaplığın arkasına saklan sesini çıkarma.B-ben hemen geliyorum!"
Cevap vermeden dediği yere gittim.Aşağıdan ayakkabı sesleri ve Selimin sesi geliyordu.Kapıyı kırdı heralde.Sakince kitaplığın arkasına geçip saklandım."Sıla çık eğer çıkmazsan bu evi başına yıkarım!"ondan korkmuyorum.Hemen elimle ağzımı kapatıp ağlamamı bastırdım.Gözlerimi sıkıca kapatıp göz yaşlarımın akmasına engel oldum.Düşünmeye başladım.Anıl Anıl'ın maçına gidecektim onu izleyecektim.Kahretsin.Kitaplığın ar kası geniş değildi ama sıkışmıyordum.Kitaplığın yavaşça üzerimden gittiğini gördüm.Selim beni bulmuştu.Gözlerimi açıp Selime baktım."Ne istiyorsun?"düşünürmüş gibi yapıp."Sen bunun cevabını biliyorsun!"bağırmıştı korkmadım."Bilmiyorum!"kitaplığa tekme atıp yere düşürdü.Bana daha da yaklaşıp burnunu burnuma sürtüp."Seni!"bu dediğine çok iğrendim.Yüzümü buruşturarak erkekliğine sert bir tekme savurup.Onu yatağa ittim.Hemen kapıya doğru ilerledim.Kapıdan geri sekince yere düştüğümü anladım.Çarptığım kişi Bahadırdı."Selim artık Sılayı rahat bırak zaten 2 hafta sonra gidecek!"neden böyle dedi Selimi dövmesi gerekmez miydi."Bahadır ben onu istiyorum.Engel oluyorsun bana!"onlar bağırışırken ayağa kalktım."Lan kodumun gerizekalısı!Kız daha ilk öpücüğünü bile vermemiş.Selim seni birdaha burda görmek istemiyorum!"Selim azını açıp konuşacakken Bahadır araya girip."Yürü git dedim lan sana!"ben bile yerimden sıçradım.Selim yanımdan geçerken kokumu içime çekermiş gibi yapıp gitti.Odadan çıkmak için ilerlediğimde Bahadır kolumdan tutup geçmemi engelledi."Neydi bu şimdi! Bu nasıl sana kendini kaptırdı!?"gittikçe sesi yükseliyordu."Ne bileyim ben be!Ben Bugün gidiyorum bu evden beni sorgulama artık!"ne diyeceğimi bilmeden konuştum.Nereye gidecektim?Anıl."Defol git."sesi sakin çıktı.Derin bi oh çekip gülerek gitti.
Saat 5.32 hemen hazırlanmaya başladım.Beyaz gömlek giyip üzerine deri ceketimi çektim,Siyah şort ve ayakkabıyla aşağı indim.Anılı arayıp beni almasını söledim.İtiraz etmeden hemen geliyorum diyip kapattı valizimle beraber kapının önünde Anılı bekliyordum.5dk sonra gelince elindekiler ne bakışı atıp sarıldı.Kollarımı omzuna dolayıp sımsıkı sarıldım."Kardeş kokulum." dedi omzuna şaka amaçlı bi tane vurdum."Sizde yer vardır umarım?"diye ümitle yüzüne baktım.Yanağımı sıkıp"Annemler sizinkilerle bodruma gitmiş.Bende annenlere söledim Sıla bizde kalsın.Annen Defneyle ev tuttular diyince.Bende sormadım."diye ekledi.

Anıllara yerleştikten sonra maçı izlemek için Kadıköye geldik.Maçın ilk periyodunu bizimkiler almıştı.Anıl üçlük attığında beni gösterip göz kırpıyordu.2.periyod için 5dakika ara vardı bende lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Kızın biri arkamdan gelip kapıyı kapattı.Ne olduğunu anlamadım.Umursamadan ellerimi kurulayıp kapıyı açmaya çalıştım.Kitlemiş olmalıydı."Kapıyı kitlemendeki amaç nedir?"kız gülüp yanıma geldi."Anıl neden her üçlük attığında sana bakıyor?"sinirli sölemişti."Belkide benim için atıyordur."kızın yüzü değişti."Kalbide atmıyor dimi canım?"gülüp etrafıma baktım kıza tekrar dönüp çok sert bir şekilde baktım.Bu bakış bana Bahadırı hatırlatıyordu.Ne Bahadırı of.."Bence senin gibi lavabo köşelerinde 'niye sana bakıyor'sorusunu soranlara atmıyordur kalbi."şirince sırıtıp lavabo anahtarını istedim.Kapıyı açmak için arkamı döndüm.Kız saçıma yapışmıştı.Yada ben öyle sanıyordum..Ensem git gide yanıyordu...Ağzımdan tek çıkan kelime"Bahadır.."olmuştu.

MULTİDE ANIL VAR..
İYİ OKUMALAR
UMARIM BEĞENDİNİZ
BEĞENDİYSENİZ VOTEE❤

Mafyada SPORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin