Telefonumun çalmasıyla elimi komidinin üzerine attım uykulu gözlerimle arayan kişiye bakmaya çalıştım.Arayan Anıldı yatakta doğrulup telefonu açtım.
"Güzellik günaydın."
"Günaydın mı uyuyordum ben ya."
"Saat 10 yavrum hatırlatırım."
"Hadi ya o kadar uyudummu ben?"
"Neyse bugün bara gidicez gel sende kafan dağılır."
"Tamam gelirim."
"Tamam seviyom seni baybay."
"Baybay."
-----
Bu bar kafamı dağıtmam için güzel bir gün yaşatacak.Hızlıca Bahadırın odasına ilerledim.Gideceğimi ona söyleyecektim.Kapıyı çalma zahmetinde bulunmadan içeri daldım.Ouw Bahadırın üzerini değiştirdiğini bilmiyordum.Siyah eşofmanı ve kaslı vücuduyla karşımda duruyordu."Kapı denen birşey var salak." onu takmadan çalışma masadından sandalyeyi alıp oturdum.Gözlerimi kısarak ona baktım"Ben akşam bara gidiyorum." elindeki tişörtü bırakıp yanıma geldi ve bana doğru eğildi"Gitmiyorsun." dedi ve burnumu sıktı."Senden izin alan olmadı zaten." tişörtüni giyip ellerini saçlarından geçirdi.
"Kimler gelicek?" ona ne ya sanki kendiside gelicek."Anıl geleceklerin listesini vermedi." yüzünü buruşturup derin nefes aldı"O gerizeklı gelecek mi?Gerimizde kalırsa dönüp almam." inanmıyorum bu nasıl espiri anlayışı üf iğrenç"Sende gerizekalı olduğun için dönmene gerek kalmayacak." lafın verdiği zaferle sırıtıyordum.
"Sende önümüzden yürürsün ilerizekalı..He birde önümüzdesin ya götünü fazla kıvırma." ben laf soksamda yine altında kalıyordum.Üfleyip odadan çıktım.Burnuma enfes kokular geliyordu.Merdivenlerden inip kokunun nerden geldiğine baktım.
Bu ney lan bu göt nedir.Götünü kıvıra kıvıra yemek mi yapılırmış.Esmer olan kızı sinsice süzdüm.Öküz gibi boyu vardı benden 5cm falan uzundur kim bilir.Esmer saçlı saçları omzuna kadar geliyor.Götü desen allah vergisi ben başka yere gidiyorum der gibi.
Töbeleyip kıza sordum"Ee pardon yemek mi yapıyorsun yoksa kıvırtıyor musun?" kız bana dönüp sorarcasına baktı.Saçlarını geriye atıp"Bahadurcum beni çağırmıştı." dedi ve elindekileri masaya koydu.Göte bak ben bile bu kadar bakıyorsam Bahadır içine girer.Iy pisleştim.
"Bahadurcun evde değil canum sen git ben seni çağurucam okey?" kız gülümseyip okey dedi ve gitti.Bahadır merdivenlerden iniyordu.Onu umursamadan tezgahın yanına gittim kızın yarım bıraktığı domatesleri doğramaya başladım.
Arkamdan iki el tezgahı tutuyordu.Nefesini boynuma üflüyordu.Rahatsızca yerimde kıpraştım.Ama arkamdaki badi sayesinde lanet ettim."Kıpraşma..." boynuma eğilip sessizce kulağıma söylendi"Seni istiyorum." tamda istediğim gibi Bahadır bana yaklaşıcak bende uzaklaşıcam.Onun bana yaşattığı acıyı tek tek kendisi çekecek.
Bahadıra doğru dönüp tezgaha oturdum.Bahadırın yüzüne yaklaşıp nefesimi yüzüne üfledim"Ben istemiyorum." diyebilidim ve tezgahtan inip odama çıktım.Akşam bar olduğu için hazırlanacaktım.
Fuşya renginde dizimin üzerinde biten hafif dalgalı elbisemi alıp giydim.Göğüs bölgesinde örgülü desenler vardı.Sarı bileziklerimi takıp beyaz topuklularımı giydim.
Saçlarımıda yandan mısır ördüm ve ağır bir makyaj yaptım.Normalde ağır makyaj yapan birisi değilim.Fakat bugün Bahadırın kıskanma günüydü.Kapıyı açtığımda Bahadırla karşılaştım.Benim onu süzdüğüm gibi oda beni süzüyordu.Siyah ve beyazdan oluşan takım elbisesi ve siyah papyonu ile nefes kesici bir duruşu vardı.Önüme dönüp merdivenlerden indim.Bahadırla gitmeyecektim.
Anıl arabasına yaslanmış beni bekliyordu.Oda takım elbiseye benzer
giyinmişti.Beni gördüğünde ağzı yerle birleşmek üzereyken konuştu"Kızım ben seni Batuya böyle güzel anlatmadım." sorarcasına yüzünü sadece baktım.Kafamı çevirdiğimde Bahadırın gözleri bizim üzerimizdeydi.Yanındaki kıza arabaya bin diyip kendiside binip gözden kayboldular.Bara geldiğizde Anılın koluna girip masaya doğru ilerledik.Masada Bahadır sabahki esemer kız birisi daha var tanıyamadım ama çok tatlı birine benziyor.Masaya gidip oturduk.Bahadırla esmer kız yanyana oturuyordu bende Anıl ve yanındaki çocuğun ortasına oturdum.
Masada herke birbiri ile konuşuyordu
ben olaydan uzak öylece etrafa bakıyordum.Kafamı masaya yönelttiğimde Bahadır bana bakıyordu.Onu umursamadan ayağa kalktım"Ben birazdan gelirim." dedim ve masadan uzaklaştım.Lavobota doğru ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp çıkacağım sırada birisi beni durdu."Nereye güzelim?" diyen kişiye arkamı dönüp baktım daha önce görmediğim yüz...Hayır bu bu ben etrafa bakarken bana göz kırpıp kafasıyla burayı göstermişti.Bende aptalım o sırada neden buraya geldiysem.Şimdi onun için geldim sanacak"Güzelim?" diyip kaşlarımı havaya kaldırdım.Bana yaklaşarak"Barkının gizli mucizesi!" dedi ve banyoya 2 kişi girdi.
Birisi koluma iğne yapacağı sırada kolunu büktüm.Diğeri arkamdan gelip kafama bişeyle vurdu.Sonra yerle buluşmam bir olmuştu"Barkın seni kurtarabilecek mi?" dedi ve başımı öpüp gitti.Ardından beni alıp arabaya bindirdiler.
--
Sonrası ne mi? Karanlık..MULTİDE Selin ve Bahadırın giydikleri var iyi okumalar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Teen FictionCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...