ccMafyada SPOR 4-Bölüm

283 7 1
                                    

MULTİDE BAHADIR VE SILA VAR:))

Karşımda öylece bekleyen mavi gözlü adama baka kaldım."Küçük dilini mi yuttun? "Alayla gülmeye devam ediyordu.Ağzımı açıp konuşacakken yanımıza kasada kavga ettiğim adam elinde poşetle geldi."Bahadır Bey istediğiniz takım elbise gelene kadar bize bunu verdiler."demek adı bahadır. "Bugün misafirimiz var."Bana bakarak göz işaretleri yaptı.Yanımdaki adam kafasını sallayarak güldü.Kolumdan tutup beni çıkışa doğru götürdü.Arada sırada bırak desem bile zorla dahada sıkıyordu."Lan dağ ayısı orangutan suratlı gergedan götlü bırak beni l-"
spor bir arabaya bindirdi.o mavi gözlü adının Bahadır olduğunu öğrendiğim çocuk şöför koltuğunda oturuyordu."Şş öküz indir beni!"Arabanın kapılarını gitledi.Sürmeye başladı.Aynadan bana baktığını gördüm."Tek kelime daha edersen seni götürdüğüm yerde öldürürüm."birşey diyeceğimi anladığı için lafımı kesip o konuştu mal man kafa.Kollarımı birleştirip camdan bakmaya başladım.Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu telefonumdan saate baktım 8.11 Aras benim gelmediğimi görünce deli olacak aman banane gerçi neden mafyayla gidiyorum ben.Her neyse gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
************************************

Gözlerimi açtığımda kendimi odamda bulmayı düşünüyordum ama bu yatak çok rahattı ve kalkma uyu diyordu.Bir dakika...Ben ben Bahadır denilen mafyanın yanındayım.Hemen yataktan fırladım.Saate baktım yarım saatir uyuyorum.Kapıya doğru ilerledim.Ee niye açılmıyor.Uff anahtar sesi duyunca kapının arkasından çekildim."Sıla Hanım bu elbiseyi siz almıştınız kendinize bunu giyin.Bahadır Bey sizi aşağıda bekliyor."birşey dememe izin vermeden kapıyı çarpıp gitti.Aldığım elbiseyi Arasla buluşurken giymeyi düşünüyordum ama kısmet değilmiş Arascım.Elbiseyi giyip ayakkabıları da geçirdim.Aynanın karşısına geçip siyah eyeliner ve rimel sürüp kırmızı mat bir ruj ile bitirdim.Saçlarımı kendi haline bıraktım.Saçlarım zaten kendi dalgasında güzel(MULTİDE).Odanın kapısından çıkıp aşağı ilerledim.Bahadır sigara içiyordu.Üzerine beyaz gömlek siyah ceket ve küçük papyonu(MULTİDE)  ile harikaydı."Beni kesmeyi bitirdiysen gel yemeğini ye."Oha diyorum yuh arkadan nasıl gördüyse maşallah."Korkma arkamda göz yok.Geldiğini anladım ve orada dakikalarca neden beklediğini de."Duymamazlıktan geldim ve karşısına geçip oturdum oda sigarısını söndürdü ve karşıma geçi."Ben neden buradayım ve seninle yemek neden yiyorum? "İç çekti"Yemek yerken soru soracak san odanda yiyebilirsin "Göz ucuyla bana bakıp yemeğine devam etti.

Yemeklerimiz bitince birileri gelip toparladı.Bende yukarıya çıkmak için kalktım."Üzerini değiştirme yukarıya odama gel"Oldu canım ayaklarınıda yıkarım istersen."Ben eve gitmek istiyorum."Merdivenlerden çıkarken duraksadı ve bana bakarak konuştu."Yakın arkadaşına haber verildi.Çınarların yazlığında kalıcak sende burada.Sorun çıkarmadan uslu uslu benimle kalacaksın."Çınarı ve Defneyi nerden tanıyor lan?"Olur istersen ben tatile çıkmak yerine seninle yaşarım.Hatta akşam işten geldiğinde ayaklarını yıkarım."Mal gibi karşımda sırıtıyor."Sıla.."gülüp devam etti"Bak güzelim Çınar benim kuzenim.Merak etme bende sana meraklı değilim.O gün gördüklerin var ya yerdeki adam.O Defneyi  rahatsız etmiş.Çınar cezayı benim kesmemi istedi.Defne olanları unutsun aklı sende kalmasın diye benim yanımdasın. "Lan önceden söleseydin ya canım.Tamam anlamında kafamı salladım.Onun odasına girdik.Masasına geçip"İstediğin birşey olursa çekinmeden Buğraya söle istediğini getirecek."o sırada odaya Buğra dediği adam girdi."Tamam.Bahadır."Bahadır derken vurguladım oda güldü.Odadan çıkıp uyumaya gittim.Üzerimi değiştirip uyudum.

Sıla ile Bahadır arasında neler olacak?

EVET TEKRAR BÖLÜM SONU BEĞENDİYSENİZ VOTEEE:))))❤

Mafyada SPORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin