Ellerini belime dolayıp kendine bastırdı.Kalbim yerinden kopacakmış gibi atıyordu.Bahadır bana biraz daha yaklaşıp"Daha önce birisini öpmedin mi?"Yo.Aşık olmadım diyelim.Bahadır yaklaştıkça nefesim bana yetmiyor normalden daha hızlı alıp veriyordum."H-hayır."kekelememi engelleyemedim.Şapkamı çıkarıp saçlarımla oynamaya başladı."Peki almamı ister misin?"Evet.Hayır.Ben Bahadıra aşık değilim.Yoksa aşık mıyım?Yok canım daha neler.Ensemden tutup tam öpecekken Defnenin sesi ile birbirimizden ayrıldık.Bahadır bişeyler mırıldanıp ofladı.Bende hemen Defneye doğru koşup sarıldım.Gerçekten çok özlemişim."Selin....Ş-şey Sıla..."bu haline çok gülmüştüm.Oda gülüp tekrar sarıldık."Kızmadım.Hem...adımıda sevmiyordum."tekrardan gülüşüp içeri girip yemek yedik.
Masadaki sessizliği bozan ben olmuştum."Çınar nerede?"Defnenin yüzü düştü aralarında sanırım iyi şeyler olmamıştı.Çünkü Çınar dediğimde heyecanlanıp gözlerini dikerdi şimdi,sadece yüzüme bakıyor.Bişeyler anlatmak istiyor ama kendine söz geçiremiyor."Ç-çınarla ayrıldık.."gözünden küçük ama üzüntüsü büyük bir yaş döküldü.Ardı ardına geliyordu gözyaşları.Neden diye sormayacaktım dahada kötü olmasın diye üstelemedim.Gözlerini sımsıkı kapatıp yanımızdan öylece kalktı gittiğini gelen kapı sesinden anladım.
Bahadır umursamaz bir şekilde yemeğini yemeye devam ediyordu.Çok sinir bozucuydu insan bi 'barışırsınız üzülme'falan der dimi ayı."Hiçbirşey olmamış gibi yemek yemene bayılıyorum."kafasını kaldırmayı bile denemeden"Sende deneyebilirsin."dedi.Onun için bu kadar mıydı yani?İnanmıyorum.Hızla kalkıp kapıya yöneldim."Otur."ne demek otur kız iyi değil yanına gitmem gerek.Ben neden içimden düşünüyorum."Sus.Çoktan gitmiştir.Bana laf yetiştirmeseydin belki yanında olurdun." ne yaptıysa Çınar dendimi yüzü düşüyor."Ama..."."Selin!"olduğum yerde sıçradım tamam da hemen ne bağırıyorsun ki.Ayaklarımı yere vura vura yukarı çıktım.Camdan bakmak için pencereyi açtım.Gördüğüm şeyle şok oldum.
Defne kollarını tanımadığım bi erkeğin omzuna sarmış dudaklarını dudaklarına değdiriyor.Bu iğrenç görüntünün hemen bitmesi için pencereyi açtım."Defneee!"defne anında kollarını çekip ismimi mırıldandı çocuğa gitmesi için birşeyler mırıldandı."Gitmeyecek orda dur!Yoksa kötü olur!"çocuk olumlu anlamda kafasını sallayınca sırıtıp yanlarına indim."Evet bu iğrenç görüntüyü bana açıklayın!"çocuk dudağının kenarını baş parmağıyla silip tek kaşını kaldırdı.One lan tatlı falan mı sandın kendini?De get."Selin bak bu Harun.Ben tanıştıracaktım ama sen gelmedin bizde.. "sinirlerimi hoplatıyordu daha yeni ayrıldığı kişiyi çabucak unutup başkasına gitmesi.Bu Defne değil."Sizde öpüştünüz öylemi?!Defne gönder şunu eve dönelim."Defne ayağını yere vurup bana döndü"Ya Selin sanane ister öpüşürüm ister....Yeter ya çık git artık hayatımdan istemiyorum seni ve aptal düşüncelerini!" gözümden bir tane yaş döküldü sadece bir tane devamı gelmeyecek çünkü ben defneye olan sevgimle gözyaşlarımı da sildim.
Sadece ben ve sessiz sokak Defnenin dedikleri kulağımda çınlıyordu.Güçsüzdüm en yakın dediğim arkadaşım beni öylece bıraktı.Ağlamıyordum ağlamayacaktım.Değmezdi o sürtük için asla!Ona olan sinirimle adımlarımı daha hızlı atıp yere vurmaktan yoruldum.Biraz yavaşlayıp ara sokağa girdim.Kimse yoktu sadece ben ve sessiz rüzgar.Üzerimde abartılacak kadar ağır kıyafet yoktu gerçi yürürken gördüğüm kızlardaki etekler etek demek için biraz daha uzun olması gerek.Çizgili şortum ve üstlük giymiştim.Siyah sandalet giyip saçımı açık bırakmıştım.Şortumun küçük ceplerine ellerimi sokup dahada ıssız sokağa girip yürümeye devam ettim.
2 gün sonra eve gidecektim.Defne ile aynı evde yaşıyorduk.Ve onun lafıyla o evden çıkmayı planlamıyorum.Defne ne bok yerse yesin ama ben normal olan hayatıma devam edeceğim.Düşüncelerimden sıyrılıp kollarıma üflemeye başladım.Rüzgar gittikçe soğuyordu soğuk esen rüzgar bedenime hücum ediyordu.Arkamdan gelen sesle irkildim"Heyt be çzigilerde yakışmış!Gel ısıtayım yavvvvrum."gelen sesle aniden arkama dönüp durdum.Sinirdem gözlerimden yaşlar sırayla yanaklarıma süzülüp yere damlıyordu.Yeşil gözlerimin ne kadar fazla koyulaştığını yanan gzölerimden anlıyordum."Banamı dedin pürüzsüz göt!"sesim benim bile korkacağım tonda çıkmıştı.3 kişiler daha önce 2 kişiyi dövmüştüm.Bunlarla baş edebilecek miyim ki?
Adamlardan biri şişeyi kaldırımın köşesine fırlattı.Şişe kırılmadı en çok ona şaşırdım."Sakin ol yavvvvrum bu gece benimsin."elimi kaldırıp nah işareti çektim.Ve kaldırıma doğru şişeyi aldığım gibi adamın suratına geçirdim."Ahh!ulan sürtük."sürtük ha ben Defne değilim lan."Sürtük derken önce düşünüceksin it!"sesim ıssız sokakta yayılıyordu.Arkamdan tutup beni duvara hızlıca savurdu.Sırtımdaki acıyı umursamadan yerden kalktım.Adamın suratına yumruk geçirecekken yapamadım.Zorlamadım öldürsünler beni artık dayanacak gücüm kalmadı şu yaşadığım şeylere bak.Issız bi yerde 3 adamla kavga ediyordum.Kız başıma hemde inanılmaz.Adam saçlarımdan tutup"Gücün bana yetmez öyle havalara girme yavvvrum."sesine soktuğum saçlarımın ucu gittikçe yanıyordu.Hangi akla saçlarımı açık bıraktım ki."Çek ulan elini!"adam saçlarımı bırakmadan sesin geldiği yöne döndü.Gelen Bahadırdı onun sert sesi ve sert kokusu tüm sokağa yayılmıştı.Ben onun gibi bağırsam ses tellerim beni terk ederdi.
Saçlarımı tutan it boynuma eğilip öpmeye başladı.Ben hareketsizce olanları izliyorum.Her dokunuşunda iğreniyorum.Ellerim bağlı değil ama gücüm yok.Tez çığlık attım boğazımı sonuna kadar dişliyordu.Sadece yere odaklandım."SELİN!"Bahadırın bağırmasıyla kendime geldim.Adamın suratına sert bi yumruk geçirip yere düşmesini sağladım.Ellerim titriyor göz yaşlarım kurudu artık akmıyor.Bahadır yanına 2 adam çağırdı bunları al gibisinden birşeyler söyledi dediğini ikiletmeden yaptıktan sonra sokakta sadece ben Bahadır ve onun sert kokusu...
Öylece yere bakıyorum tekrar dalıp gittim.Boğazımdaki sıvı demir kokusu burnumu yakmaya başladı.Elimi boğazıma götürüp elimdeki kana baktım.Koyu kırmızı en koyu..Kan kokusu o muhteşem sert kokunun yanında uçup gitti.Yanıma gelen Bahadırın gözlerine öylece bakıyorum.Spor giyinmiş beyaz tişört üzerine mavi yazılar kot ceketi ve pantolonu ile oldukça yakışıklı.Gözlerimi gözlerine diktim.Mavi gözleri içinde kayboluyorum.Benim duygularım o gözler içinde haps oluyor.Anlamadığım bi şekilde ona sarılmak ve hiç bırakmamak istiyorum.Başım sıkışsa kendi başıma dövüşürdüm.Ama şimdi Bahadır geliyor çekip çıkarıyor beni.
Ne hissetiğimi anlamışcasına bana sıkı sıkı sarıldı ve başımı göğüsüne yasladı.Saçlarımla oynarken kokumu içime çekiyordu."Paha biçilmez kokun var,ciğerlerime kadar çekiyorum.Anlamadığım his hep senin yanında bitiyor.."Bahadırın dediği ile şok yaşarken bir yandan seviniyorum.Gözlerimden mutluluk akıyordu.Kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyor.
Yeni bölüm Umarım beğenmişsinizdir iyi okumalar.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Teen FictionCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...