Sabaha karşı zor uyanmıştım.Sağ kolumda fazlalıkla ağırlık vardı.Nedeni Bahadırı dün gece çok sinirlendirmiştim oda üzerime yürüyüp sağ kolumu bıçakla deşmişti sağ bacağımıda bıçakla kanatana kadar içine batırmıştı.Sol tarafım olmadığına şükretmiştim çünkü ben solak bir insanım ve sağ kolumla çatalı bile tutamam.Sanırım Bahadırda solak çünkü yemek yerken ve bıçakla canımı yakarken solla yapıyordu.
Düşüncelerimen sıyrılıp banyoya girdim.Dolaptan korumaların getirdiği kremleri sürdüm.Çok yansada acısını unutmuştum.Bundan sonra Bahadırı sinirlendimeyecektim.O benden daha güçlü ve sadece benden değil herkese karşı Bahadıra kimse karşı gelemez onun ne kadar güçlü olduğunu biliyorlar.Bu dövüşte değil para,zeka,düşünce her konuda gözünü kırpmadan birisini rahatça öldürebilir.
Dolabımdan siyah kazağımı ve bordo baldırımda biten şortu alıp giydim.Aşağıya küçük adımlarla indiğimde Bahadır yemek yiyordu.Gözünün ucuyla bana bakıp yemeğine geri döndü "O şortu çıkar daha uzununu giy." sesi sakin geliyordu.Ama onun demesiyle kalkıp tekrar giymeyecektim.Karşısına oturduğumda ne yaptığımı anlamaya çalıştı sonra tekrardan yemeğine dönüp "Birdaha tekrar etmeyeceğim Selin.Kalk.Düzgün.Birşey.Giy" sonlara doğru tekrarının birdaha olmaması için bastıra bastıra söylemişti "İstemiyorum.Bununla rahatım." sakince tabağıma zeytinleri diziyordum "Ben etmiyorum lan!Benim rahat ediceğim şeyleri giyiceksin birdaha tekrarda bulunmam!" dediği şeyi anlamamıştım ama sorun çıksın istemiyordum.
Yukdarı çıkıp beyaz karali dizimin üstünde biten eteğimi giyip tekrardan merdivenlere bura vura indim.Topuklu giydiğimi unuttuğum için bileğim anında döndü ve yere çakıldım.Bahadır aptalsın gibisinden şeyler mırıldanıp yanıma geldi bende hemen eteğimin açılan yerlerini kapattım "Kalk korumalar bakarsa önce onları sonra seni oyarım." anlamayan bakışlarla Bahadıra öylece bakıyordum. "Kızım davetiye mi istiyorsun kalkmak için" oflayıp kalkmaya çalıştım ve başaramadım tekrar popomun üzerine düştüm. "Ulan başımın belası ." diyip beni kucağına aldı.
Kendi odasına götürdüğünde yatağına bırakıp odasındaki banyoya girdi.Çıktığında elinde kremlerle geliyordu.Bileğime krem sürmek için yarım çorabımı çıkardı ve koltuğun köşesine fırlattı.Elleriyle o kadar yumuşak dokunuşlar yapıyordu ki mıymışladım bi ara.Öyle yaptığımı görüdüğü için aniden bileğime bastırdı."Ya aptal!" diye çıkıştım.Salak canımın yandığını biliyor birde sıkıyor "Bana bağırma." bağırma dedi dimi yanlış duymadım yani küfür serbest"Gerizekalı." tekrardan gözleri beni buldu bende kızmasın diye şirince sırıtmaya özrn gösterdim.Burnumun dibine kadar girip "Uyu.Küçüğüm." dedi ve ardından odadan çıktı.Bende onun attığı çorapları giyip uyudum.
---
Belimdeki eller çok fazla sıkılaşmıştı ve canımı yakıyordu.Arkamda kimin olduğunu bilmiyordum arkamı dönmeye çalıştığımda olmadı belimi çok acımaya başlamıştı "Canımı yakıyorsun bırak!" iyiki demiştim dememle kollarını gevşetmişti ama bırakmamıştı.Sert kokusu burnuma dolduğunda bu kişinin kim olduğunu anlamam uzun sürmemişti.Hafifçe arkamı dönüp Bahadırı izlemeye başladım.
Uyurken sertliğini ve soğukkanlılığını koruyamıyordu.Çok masum uyuyordu.Arada birşeyler mırıldanıyordu ama dinlemiyordum bir tanesi çok dikkatimi çekti mırıldanıp gülümsüyordu ve çok yakışıyordu.Biraz daha yaklaşıp dinledim."Üzgünüm..--" bi anda lafını kesti ve gözlerini aralayarak bana baktı ve beni altına aldı.Ne yaptığını anlamasamda nefesimi tutuyordum yavaşça içeri verdim."Beni mi dinliyordun?" hayr diyemedim tepkide veremedim şoku hala atlatamadım."Selin bana bir kerede lafımı ikiletme." ne diyicem seni izliyordum ne dediğini merak ettim kusura bakma mı diyicem "Şşey ben burda uyumuşumda sende kollarınla beni sıkmıştın bende uyandırcaktım işte se--" lafımı lafıyla bölüp "Tamam sus odana git" üzerimden kalkıp odadan çıktı.
Yaklaşık 20dakikadır az önceki yaşananları düşünüyordum.Bahadır üzerime çıkmıştı ve hiçbirşey olmamış gibi gitmişti.Bense hala şoktaydım ama gözlerim bir anlık onun dudaklarına gitmişti onunkide benimkine gidip geliyordu.Ben Bahadırı öpmek istedimmi yok ya sadece dudağını beğenmişimdir.
YB arkadaşlar iyi okumalar
1 günde 2 bölüm yazdım beğenirsiniz umarım
Bahadır ve Selin in Multide giydikleri var.
DİĞER BÖLÜNLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Teen FictionCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...