Ben Sıla Demirel. 12 yaşımdan beri basketbol oynuyorum ve severek yapıyorum.Transfer nedeniyle ailelerimizden zar zor izin alarak Defne ile ayrı eve çıkmayı başarmıştık. Para sorun olmuyordu bize para göndermeyi unutmuyorlardı.
*********************************
Sabah saat 8de uyandım telefonumu elime alıp gelen mesajlara baktım
Kimden:
Selim:Saat 9.30da salonda oluyoruz.Kuvvet yapacağız.Eşyalarınızı unutmayın.Unutursanız akılsız başın cezasını ayaklar çeker:))
Ceren:Tamadır Abi.
Aslı:Anlaşıldı Abi.
********************************
Mesajları okuduktan sonra günlük rutinlerimi yaptım.Defneyle beraber kahvaltı hazırlayıp yedik.Odama geri çıkıp hava sıcak olduğu için siyah sporcu atleti ile siyah ,tayt altına mavi spor ayakkabılarımı(MULTİDE) giyip kulaklıklarımı alıp saçımı klasik olarak yukarıdan topladım çantamıda alıp Defnenin yanına gittim oda hazırdı.Beraber yola çıktık zaten klüp bize yakındı 10-15dklık yoldu.Saat şuan 8.45
Defneyle yolda konuşurken klübe varmışız. Soyunma odasına doğru ilerlerken Arası ve Eseri gördüm sanırım onlar ek çalışma yapacaklardı.Neyse soyunma odasına girdiğimde kızlar söylene söylene giyiniyorlardı ee haklılar birazda.
"Ya 2 aydır idman yapıyoruz artık tatil izni verse"diye söylendi Aslı.
"Aynen çalışıyoruzda bazı enerjileri de tatile bırakmak gerek"dedi Defne Aslıya katılarak.
Bu sefer ben araya girdim"Söylenmeyi bırakın da giyinin bu sene çalışmamız gerek.2 ay sonra ligler başlıyor"diye çıkıştım.
"Sonuna kadar katılıyorum"Bu sefer Yazgı beni destekledi.
Konuşurken çantamdan kırmızı ve lacivert şortumu adidas çoraplarımı,basketbol ayakkabılarımı çıkarıp giydim saçım hazır olduğu için uğraşmadım.
**********************************
2buçuk saatlik idmandan sonra kendimi dışarı attım.Defne Çınarla biraz yürüyeceklermiş.Bende pek onları takmadan gittim.Telefonumu çıkarıp
Skate-Little Bit açıp dinlemeye başladım.Müziğin 1.dakikasındayım kolumu hayvan gibi dürten kişiye döndüm.Bu Arastı."Sıla işin yoksa karadutta oturalım mı? "dedi Aras aslında eve gidip dinlenmek isterdim ama Aras'ı bunun için kırmamam gerek. Tamam anlamında kafamı salladım oda güldü. Karaduta gelip 2pasta aldık onları yerken lig maçları vb hakkında konuşuyorduk. Saat 2olmuş bile Arasla vedalaşıp eve doğru yol aldım. Eve giderken gözüme bir yer çarptı..Umarım hoşunuza gitmiştir. Beğendiyseniz devamını getiricem.❤❤:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Fiksi RemajaCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...