Mafayada SPOR 5 -Bölüm

213 8 1
                                    

Sabah uyandığımda saat 10du ee tabi o akşam yemekten sonra geç yatmıştım.Fakat çok yorgunum sanırım çünkü belimde bir ağrı var.Yoksa...Hızla arkama döndüm Bahadır belime sıkıca sarılmış uyuyordu.Gerçekten çok yakışıklı,dağınık saçları hafif sigara ve erkek parfümü ile karışmış has kokusu üzerimede sinmiş.Ellerim istemsizce saçlarına gitti.Yumuşacık hafif sarı saçları.Birden mavi gözleri açıldı,anında elimi çektim"Biliyorum uyırken çok karizmatiğim."Haklısın abi hürmetler demedim tabiki."Allah allah kendini övenide ilk defa görüyorum."dedim ve şirince sırıttım."Kollarımda pekte bir zevkli konuşuyorsun."dedii ve lafı yapıştırdı.Ben bunun altında kalır mıyım?Hayır."Belimide güzel kavramışsın."lafı lak diye koydum ehehueh."Kaslarımı izlemekte güzel olmalı."tamam abi bu mafya bununla laf yarışına girilmez.

Üfleyerek kalktım ve giyinmeye başladım.Üzerime siyah üzerine çiçeğe benzer desenli elbiseyi alıp giydim Altına siyah spor ayakkabılarını alıp küçük siyah çanta ile tamamladım(MULTİDE).Aşağı inmek için merdivenlere yöneldim.Mutfakta Bahadırı gördüm ne olduğunu bilmediğim yeşil bişey içiyordu.Onu takım elbise haricinde spor kıyafetleriyle ilk defa görüyorum. Buraya geleli İki gün oldu ama şaşırdım.Üzerine kaslarını belli edecek mavi t-shirt giymiş kot renginde pantolonu ile siyah ayakkabılarla tamamlamış(MULTİDE).Gerçekten çok karizma.Neden bu kadar çok yakışıklı olmak zorunda ki.Of ne diyorum ben.Onu takmadan kapıya doğru ilerledim."Benden izin almadan o elbiseyle nereye lan?"öküz katır nolucak ayrıca ona ne."Sanane be dağ ayısı.İstediğim yere istediğim kıyafetle giderim sana soracak halim yok." Bitirdiği bardağı sertçe masaya koydu.Tamam tırstım ama belli etmeden kapının kulbunu çevirmek için uzandım."Sıla!"duyduğum ses ile irkildim.Gürledi resmen.Kapının kulbunu bırakıp Bahadıra döndüm."N-ne var?" Sesimin boğuk çıkmamasına özen gösterdim ama aptal gibi kekeledim."İzin alıp öyle gidiceksin lan!"başımı onaylar anlamında salladım."Ben sadece dolaşacaktım."sandalye çekip oturdu.Bana döndü."Koltuğun üzerindeki telefonu al.Barış yazan numara seni arabayla getirip götürecek kişi.Diğeride Barkın oda benim çok fazla gerekmedikçe beni aramayacaksın."Koltuğa doğru adım attım....Atmaz olaydım ayağımı vazoya çarptım."Sen cidden aptalsın gözünün önündeki vazoyu göremiyorsun."sinirle soluyarak ayapa kalktım."Hangi öküz bunu buraya koyduysa bi yerinde kırılsın!"dememle ayağa kalktı ve bana yaklaşmaya başladı.Üzerime doğru yürüdükçe bende geri kaçıyordum.Sırtıma soğuk bişey öatpınca duraksadım.Duvardı.Hayır duvar ve Bahadır ayısının arasındayım.Göz göze gelmemek için kafamı eğdim.Çenemden tutup gözlerine bakmamı sağladı.Kısa olduğum için kulağıma eğilip."Beni deli etme..İnan deli olduğum halimi görmek istemezsin.."Kafasını yavaşça kaldırdı ve gözleri dudaklarıma kaydı.İçimde garip bi hiç oldu.Parmak ucunda kulağına çıkıp"Sende beni deli etme.İnan kulağında aylarca sesim çınlar."diyip gözlerimi gözlerine diktim.Saçlarımı okşamaya başladı.Çok sıcak dokunuyordu.Olamaz ona aşık olamam hemen durdurmak gerek.Gözlerimi devirip"Üzgünüm.."dedikten sonra dizimi erkekliğine geçirdim.O iki adım gerilerken bende kapıya doğru ilerledim."Bu ne içindi lan!!"gürlemelerini umursamadan arabaya bindim.

ARKADAŞLAR VOTELER ÇOK AZ LÜTFEN VOTE ARTIMI OLSUN BEN SEVEREK YAZIYORUM.SİZDE SEVEREK OKUYUN VE VOTELEYİN YORUMDA YAPIN.❤❤

Mafyada SPORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin