MULTİDE SELİM VE SELİN VAR.
ARTIK SILA DEMEYECEĞİM SELİN DİYECEĞİM ARKADAŞLAR KEYİFLİ OKUMALAR.Uyandığımda banyoda değildim.Sol kolumun üzerinde yatıyordum.Belimde kollar sarılıydı.Bahadır olduğunu sandım.Gözlerimi tekrar kapattım burnuma dolan koku ile irkildim.Bu..bu Bahadırın kokusu değil çok garip bir koku.Kötü değil ama sevmedim.Hızla arkama döndüm ve kimin olduğuna baktım.Selim öldürü beni buraya omu getirdi.Daha doğrusu nasıl girdi bu eve.Selimden kurtulup ayağa kalktım.Çok itici yüze sahip sanki yüzündeki yapılar ben kötüyüm diyor.
"Bahadır neden hep senin yanında yatıyormuş anladım."kafamı ne demek istiyorsun anlamında salladım.Gülüp ayağa kalktı"Seni alıp gidicem.Sessizce bekle."kapıyı çarpıp gitti.Bahadırın yanına hızla koştum.Odasının kapısını tıklatma gereği duymadan içeri daldım."Ne var Sı..Selin!"odamı biliyordu ismimin değiştiğini."Selim burda beni götürmeye geldi."Bahadır yataktan hafifçe kafasını kaldırdı"Ee isterse hiç getirmesin."kafasını koyup tekrar kalktı."Ne demek burda lan!"diyerek odadan çıktı.Bende arkasından çıkıp olacaklara baktım.Selim silahı Bahadıra doğru tuttu."Sı..Selin benimle gelicek ve sende buna engel olmayacaksın!"Bahadır sadece sırıttı."Bu sefer elimden seni kimse alamaz.Dövmekle kalmam öldürürüm ona benden başkası dokunamaz."sakindi hemde çok.Neden onu öldürmedi?Soruma düşüncemi okur gibi Selim cevapladı"Eğer beni öldürseydin şuan Selin Haldunun elinde dayak yiyor olacaktı."pis pis sırıtıp tetiği çekti ve ekledi"Şimdi sen öleceksin..Bizde Selinle buradan gideceğiz."hayır onu vuramamalı.Ayaklarım benden habersiz Bahadırın önüne geçti ve kurşunu kalbimin altından vurdu.Ben yavaşça Bahadırın kollarına düşerken Selim"Hasss...!"dedi ve kaçtı.Arkasından Bahadır gürledikten sonra benimle beraber yere çöktü"Eğer o bulunmazsa hepinizi kurşuna dizerim!".Karnımdan sıcak sıcak kanlar akıyordu.Yakınımdaki sesleri çok zor duyuyordum."Selin sakın..sakın ölme.Onu bulucam o kurşunları tektek yediricem!"Gözlerim kapandıkça bedenim artık dayanamadığından kendimi bıraktım ve sonu olmayan yerlere kendimi resim ettim.
Bahadırın ağzından;
Selin kollarımda yavaşça gidiyordu.Hepsi benim suçum eğer Selimi öldürseydim Selin ölecekti ama şimdide ölüyor.Onun öldürmememin sebebi Selin içindi.Eğer öldürseydim Haldun beni izleyip yanımda duran Selini görüp onu kaçırmak için planlar yapıcaktı.Ama bizim akıllı Defne Çınarla Haldunu konuşurken dinlemiş.
Çınar ve Haldun arasındaki konuşma;
"Amca Selim senin oğlun ama Bahadırın çevresine zarar vererek eline birşey geçmeyecek."
"Sıla...Bahadırın yanında kalan bi kızmış.Daha kızı görmedim ama Bahadır onu koruyor diyolar."
"Ee sonuç ne yapacaksın kıza?"
"Eğer Selimi öldürürse kızı bulup dövücem.İşkenceler yapıcam çekip Bahadıra atıcam."
"Amca kızın suçu yok saçmalıyorsun!"
Defne;Daha fazla dinlemeyip hemen nüfus müdürlüğüne gittim.Lisans dosyaları için Sıla'nın belgeleri bendeydi.Hemen tüm Sıla ismi geçen yerleri sildirip Selin yaptırdım.Nüfusuda yenileyip Sılaya mesaj attım.
***********---------------****************
Selinin ağzından;
Gözlerimi açtığımda doktorlar tepemde bişeyler konuşuyordu."Kurşun sıyırmış.Kanı temzileyip dikiş attım.Yarım saat sonra çıkabilirsiniz."Bahadır buradaydı yanımda beni 1gün önce döven adam şimdi beni hastaneye getirmişti."Bacağındaki kesikler ne zamana iyileşir?"adam elindeki kalemi bırakıp"Kesikler iyi durumda.Darbe gelirse tekrar kanama olur.Pansuman yaparsanız daha çabuk geçer."Bahadır kafa sallayıp doktoru gönderdi.Uyumuş numarası yapıp-ki bunu çok iyi yaparım-Bahadırı dinlemeye başladım."Kurşunu yedikten sonra gözlerindeki yeşillik..."ay iltifat edicek."Bok renginden ibaretti. Beni kandıramazsın küçük."nasıl ya herkes kanardı nu numarama.Bahadıra işlemedi.
Gözlerimi hafifçe aralayıp ona baktım.Yanımdaki koltukta oturuyordu.Sol elimden destek alarak kalkmaya çalıştım ama beceremedim.Bahadır kolumun altından tutup tek hamleyle oturmamı sağladı.Şirince sırıtıp gözlerinin en derinine bakarak tüm cesaretimle sordum"Bana birşey olmasından korktun mu?"gözlerini kaçırıp tekrar bana döndü ve"Hayır."gözleri dahada mavileşti.Gözleri harikaydı dudakları bir erkeğe göre olgun ve güzeldi.Gözlerimi kaçırıp"Ne zaman çıkarım?"biraz düşündü ve"Karnında acı varmı? "merak mı etti.Yok be.Biraz kıpırdandım acımıyodu sadece kıpırdandığım için sızladı."Hayır."dedim"O zaman çıkabiliriz."
Eve geldik.Bahadır yolda bana ismimin neden değiştiğini anlattı.Defne bana zarar gelmesin diye değiştirmiş ve Selin yapmış gerçekten güzel isim bulmuş.Telefonumdan gelen mesajla Bahadır döndüm eve gidince vericem demişti ve öyle oldu.Kimlikte 'Selin Yankı ' yazıyordu soy ismimide değiştirmişti.Bozulmadım gayette güzel seçmişti.
Saçlarımı yandan örüp kırmızı şapkamı taktım.Krem rengi kazak giydim.Siyah şort ve ayakkabıyla çiçekli fular takıp aşağı indim.Bahadır beni görünce tepkisiz bir şekilde"Sadece bahçede yemek yiyeceğiz şapka falan?"diyip göz kırptı.Onu aldırmayıp bahçeye ilerledim.Hazırdı ben hazılamamıştım Bahadıra zorla hazırlatmıştım.Yemeği yedikten sonra salıncağa oturup konuşmaya başladık."Bahadır aşık olduğuna öpücüğünü verirken hissederek mi öptün?"sorduğum soruda bende aşık olduğun kişiyi öperken hissedecek miyim çok merak ettim."Neden soruyorsun?"Bahadıra dönüp bir bacağımı birleştirip diğerini sarkıttım."Nasıl bir h is merak ediyorum."oda benim gibi oturdu ve yavaşça yaklaşmaya başladı."Böyle o sana yaklaştıkça kalbinin hızla attığını hissedersin..."bana şuan öyle oluyordu."Gözlerin sadece onun gözlerinde kenetlenir senin gözlerin koyunun ve açığın her rengine bürünür.."Bahadır elini belime koyup kendine çekti.....
Bölüm sonu Umarım beğendiniz ben çok severek yazıyorum.Severek okuyordursunuz umarım.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyada SPOR
Teen FictionCesur bir kız ve karşısında hiç tanımadığı bir mafya.Zamanla tanıyordu Barkını onun gücünün acısına yetmediğini görebiliyordu.Bunu anlayamayacak kadar salak değildi. Barkın kızı umarsamıyordu.Sıradan bir kızdı işte diyip geçiştiriyordu.Ama içinde on...