Mafyada SPOR Bölüm - 17

126 5 2
                                    

Günlerdir bir depodan başka hiçbir yere gitmiyordum.Yemek veriyolardı ama yemiyordum.Artık tükenmiştim kendimi Bahadırın beni bulmasıyla ilgili avutuyordum.Neredeydim niçin burdaydım bilmiyorum.

Kapı açıldığında soluma döndüm tez bir ışık geliyordu ardından 2kişi. Aceleleri varmış gibi.davranıyolardı.
Bi tanesi gelip ellerimi açıtı ve kollarımdan tutup beni çıkardılar.
Sonunda depo dışında rutubet kokusu ve ışıksız havasız yer gördüm.

Tekrar kaçmamdan korkuyorlardı çünkü etrafımda solumda sağımda 2kişi beni kollarımdan tutuyor.
Önümüzde bir siyah araba belirdi ardından 2 araba daha beni hemen arabaya bindirip gittiler.

Arabada 2 kişiydik ama direksiyonda kim vardı bilmiyordum gerçi umrumda da değil.Onlardan biridir diye camı açıp temiz havanın kokusunu bütün bedenime yayılmasına izin verdim.

Kulağımda Bahadırın"Selin" dediği kulağımda yankılanıyor gibiydi.Camı biraz kapattım"Selin!" duyduğum sesle önüme baktım.Bahadır o o oydu o beni bulmuştu.Arabayı durdurup kapımı açtı ve elimden tutup indirdi.

Elimi sıkısıkı tutuyordu ve koşuyorduk."Bahadır" diye seslendiğimde şaşkın bir şekilde bana döndü "Ne oldu yoruldun mu?" neden bu kadar endişeli olduğunu anlamadım.

Gülümsedim ve"Hayır yorulmadım nereye gidiyoruz?" diye soru yönelttiğimde cevaplamak yerine tekrar elimi tutup koşmaya devam ettik.Bende ona yetişmek için elini sımsıkı tuttum ve beraber koştuk.

Küçük bi klübeye geldik Bahadır elimi bırakıp içeri girdi benide belimden itip kapıyı kapattı.Kendi kendine mırıldanıyordu "Birazdan adamlarda gelir gideriz." dedi ardından bana döndü"Aç mısın?" kafamı evet anlamında salladım.

Yalan söylecek halde değildim. Gerçekten çok açtım.Birşeyleri karıştırıp bana konserve ve kaşık verdi.Bende gülümseyip konserveyi gömdüm.

Sessizliği bozmak bana düşücek gibiydi.Yaklaşık yarım saatir bekliyoruz."Beni nasıl buldun?" kafasını odakladığı yerden kaldırıp bana baktı"Seni dünyanın öbür ucuna götürsede yine bulurum seni." dediği şeyle şok yaşarken neden bulmak istedi beni.

"Benden kurtulmuştun neden tekrar bulmaya çalıştın?" sorduğum sorunun cevabı benim için önemliydi.Çünkü sonuçta Bahadıra olan bi düşkünlüğüm vardı.Aşık değildim ona ama hep yanımda olsun istiyordum bana değer veriyorum öğrenmek istiyorum.

"Selin sus artık." yine ve yine sorumun cevabını alamamıştım.İtiraz edecekken içeriye adamlar girdi Bahadır bana küçük bakış atıp adamlara döndü.Bu adamlar Bahadırın adamı hatta benimle ilgilensin diye aralarında Buğra diye birisinide tanıyordum.

Bahadırla aynı arabaya binerken durdum"Beni buldun teşekkür ederim.Şimdi izin verirsen gerisini ben hallederim." ve gitmek için hamle yaptığımda kolumdan tutup"10 ay daha benimlesin unutma." dedi ve o en sinsi gülüşünü suratına koydu.

Eve geldiğimizde ne kadar mutlu olduğumu anlatamayacak şekilde eve depar attım.Kapı açıktır diye koşumaya devam ettim.Elimle kapıyı itip içeriye girmeyi planlarken sadece kapıya kafamı çarpıp yere düşmemle sonuçlandı.

"Bora sana ne yaptı bu kadar aptal oldun?" oflayıp yerden kalktım"Ben nerden bilebilirdim kapının kitli olduğunu?" dedim ve yüzümü ekşittim."Siz evden çıkarken kapıyı açıkmı bırakıyorsunuz?" tamam haklı olabilir ama o mafya bürsürü adamı var.

Kapıyı açtığında deparla bana ait olan odama koştum.Ve kendimi yatağa attım.Kapı açıldı ve kapıda Bahadır belirdi ama üzerinde eşofmanı vardı ve tişörtü yoktu fuck kas.Bu kadar kısa sürede nasıl değiştirdi bilmiyorum.

"2 aysır aynı elbiseyi giyiyorsun biraz kız ol." dedi ve güldü.Kafamı kaldırıp bende güldüm"Sen çok tecrübelisin kız olma konusunda heralde?" kendi kendimi "ooo"larken gülüyordum.

"Birçok kız beni istediği için senden daha kız olanlarını gördüm.Tecrübeliyim." bir kere olsun söylediğim lafın altında kalmasam nolurdu.Ayağa kalkıp dolaba ilerledim.

Evet kıyafetler duruyordu.Kot pantolon bluz ve krem rengi kahverengi olan hırkamı alıp banyoya girdim.Banyoda halime bakarken bağırmamak için zor tuttum kendimi.
"Bu tip ne lan??" diye kendi kendime konuştum.Çok çirkinim canavar gibi.

Banyodan çıkıp üzerimi giydim. Mutfağa inip birşeyler atıştırmak çok cazip geliyordu.Aşağı ya indiğimde mutfakta Bahadırın olmaması işime yarıyordu.Dolabı açtığımda çikolatalı pasta görmemle gözlerimin büyümesi bit oldu.

Pastayı alıp tezgaha koydum ve hızla çatallamaya başladım.Tıkırdı seslerini umursamamaya çalışıyordum çünkü Bahadırın geldiğini biliyordum. Pastayı bitirmek için verdiğim savaşlar lolde görülmemiştir.

Pastayı bitiremedim çünkü yakalandım."Kızım sen ayı falan mısın?" dediği şeye.bozulmuştum. Çatalı bırakıp içeri gidiyordum ama izin vermedi kolumu tutup"O pastayı bitir ben ona ağzımı sürmem ziyan olmasın." yüzüne bile bakmadan pastaya geri döndüm.

Aç karnına pasta yediğim için lanet ederken televizyonu karıştırıyodum.
Çok saçma filmler vardı.Sıkılıp yukarı çıktım.Bahadırın odasının kapısı aralıktı ve bağırıyordu.İstemsizce dinledim.

"Sinan Bora Seline neler yaptı bilmiyorum ama o benim yüzümden Seline bir daha zarar vermesini göze alamam!" içinden küfür edip tekrar devam etti"Bora'yı öldürün!" duyduğum şeyle olduğum yerde kala kaldım.

5dakikadır aynı şoktaydım.Kendimi toparlayıp içeri girdim."Borayı öldürecek misin? Planın bumu?!" dedim be bağırdım.Ellerini saçlarından geçirip"Yapmak zorundayım." dedi ama daha sakindi.

"Sen delirdin mi amacın ne!?"
Ofladı ve aynı şekilde bağırarak karşılık verdi."Sana zarar vermesinden korkuyorum!"

Umarım beğennişsinizdir biraz geç geldi kusura bakmayın iyi okumalar.シシ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyada SPORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin