A New Life

303 19 0
                                    

Sokaklar her zamanki gibi capcanlıydı, turistler tarihi eserleri inceliyor,gündüz içicileri barlarda takılıyordu. Ben ise tanımadığım bir adamın etkisi altında zorla evine götürülüyordum. Bu düşünceler aklımı kurcalarken birden dank etti ANNEMLER!! Onlar aklıma geldiği anda zihin kontrol zımbırtısının azalmış olmasıyla ve endişemden konuşmaya başlayabildim.

"Kim veya ne olduğunu ya da benimle ne yapmak istediğini bilmiyorum ama annemlere haber vermemiz gerek".

"Onları ben hallettim."

"Nasıl?"

"Uyuyan güzelcilik oynamayı bırak ve uyan artık. Sana daha önceden de söylemiştim zihin kontrolü."

"Doğru ya. Ama dur bir dakika! Ailemi kontrol altına alamazsın!!"

"Bal gibi de alırım ve aldım bile" (Yazar notu: burada meşhur çarpık gülüş var.)

Bu adam beni sinir ediyordu. Bir de utanmadan gülüyordu. Karşılık vermeliydim ama malesef ki laf sokma dağarcığım beni yarı yolda bıraktı. Aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Bende sinirli sinirli bakma  kozumu kullandım. Ama pek işe yaramadı. İşe yaramayınca da kendimi kontrol edilen zihnimin kollarına bıraktım. Çaresizdim. Yaklaşık bir 10 dakika yürüdükten sonra,

"İstersen seni kucağıma alıp oraya daha hızlı bir şekilde varabiliriz." dedi.

Tabi ki buna izin vermiyecektim. "Hayır gerek yok dedim. Bir yarım saat sonra evine varmıştık. Yorulmuştum ama evin ihtişamı bana bütün yorgunluğumu unutturmuş bütün dikkatimi onda toplamamı sağlamıştı. Dışı çok büyüktü. Bir sürü pencere ve balkon ve hemen hemen her balkon ve pencerenin önünde saksılar vardı. Ben binayı hayran hayran süzerken içeri girdik. Geniş bir avlu ve avlunun ortasında kocaman ve eski tarzda desenleri olan mermer bir çeşme vardı. Avlunun sol tarafında ise odalara çıktığını düşündüğüm bir merdiven vardı. Ben eve öküzün trene baktığı gibi hem hayran hem de boş gözlerle bakarken sağımdan gelen sesle irkildim.

"Mikaelson malikanesine hoşgeldin yoksa yeni evine mi demeliyim?"

Herkese yeniden merhaba. Bir süredir bölüm yayınlamıyordum çünkü bir önceki bölüme vote gelmesini bekliyordum neyse umarım bu bölümü sevmişsinizdir. Bende size kocaman öpücükler.

Original BabysitterWhere stories live. Discover now