Az önce tamamen yeni bir dünyaya giriş yapmıştım. Ne kadar bunlar bana pek normal gelmese de istediklerimi öğrenmiştim yani sayılır. Onaylar anlamda başımı salladım.
"Peki o zaman artık hemen hemen herşeyi bildiğime göre sanırım görevimi biliyorum. Bu küçük kızın insan türüne saygılı küçük bir melez olmasını sağlamalıyım. Ama hala neden ben diye sorgulamıyor değilim."
"Bizde hala kardeşimin neden ısrarla seni istediğini çözebilmiş değiliz, inan bize küçüğüm."
"Seni istemediğimizden değil sadece bu kadar ısrarın nedenini merak ediyoruz.'' diye araya girdi Hayley.
Bir soru daha soracaktım ki içerden Hope'un ağlama sesi geldi. Sormak istediğim daha çok soru vardı ama Köken Bebek Bakıcısı olarak öncelikli görevim bebeğe bakacaktım.
-
Odaya geldiğimde Hope beşiğin içinde oturmuş ağlıyordu. Bende onu hemen kucağıma aldım. Altına yapmış ve acıkmıştı. Onu kendi yatağıma yatırarak Rebekah'nın odaya bıraktığı çantadan alt değiştirme yorganını, bir tane bez ve ıslak mendil kutusunu aldım ve altını değiştirmeye koyuldum. Bir yandan da Camille'e bağırıyordum.
"Camilleeee!!!!"
Koşa koşa yanıma gelmişti.
"Ne oldu Angela?"
"Bize birazcık süt ısıtabilir misin? Minik meleğin karnı acıkmışta mama yapıcam."
"Hemen biraz ısıtayım tatlım." diyip odadan çıktı.
Bende Hope'un altını değiştirmeyi bitirdikten sonra Hope'un çantasından mama kutusunu ve biberonunu alıp yatağın üstüne koyarak Hope'u ve topak yaptığım kirli bezini tek elime aldım. Öbür elime ise mama kutusunu ve biberonu alarak mutfağa doğru yol adım.
-
Beni gören Camillle koşa koşa geldi ve Hope'u aldı. Bende mama kutusunu ve biberonu mutfak tezgahlarından birine bırakarak kirli bezi Hope ile odamızın karşısındaki tuvaletin çöpüne atmaya gittim.
-
Geri döndüğümde Camille Hope'u tezgahlardan birine oturtmuş mamayı hazırlamaya çalışıyordu. Yanına gittim.
"Sen Hope'u kucağına al mamayı ben hallederim."
Gülümseyerek Hope'u kucağına aldı ve bende mamayı hazırlamaya koyuldum.
-
Sonunda mamayı hazırlayıp tezgahlardan birinin üzerine koydum. Gözlerimle Camille'den Hope'u bana vermesini istedikten sonra Hope'u ve mamayı alıp biraz ilerideki üçlü koltuğa oturdum. Çok acıkmıştı. Mamayı öyle bir iştahla içiyordu ki. O mamasını içerken etrafa bakacak fırsatı buldum ve evde sadece Elijah'ın kaldığını farkettim. O da pencerenin kenarından ayrılmıyordu. Belli ki birşey düşünüyordu. Karmaşık birşey. Elijah'a baktığımı gören Camille yanıma geldi ve benim farketmediğim ama mamasını bitirmiş Hope'un ağzından biberonu aldı. Ve kulağıma eğildi.
"Anneleri cadı Eshter, yeniden dirildi ve ölmüş olan en küçük kardeşleri Kol ve Finn'e vampir bedenleri dışında yeni cadı bedenleri buldu. Elijah ne kadar temiz gibi görünse de o da bir katil. Annesi ona vampir bedenini değiştirerek yeni bir cadı bedeni alması için zihinsel yolla öldürdüğü insanları gösteriyor. Ama şunu bil ki Elijah öldürdüğünden fazla insan kurtarmıştır. Yine de centilmen beyimiz bunu bile kendine yediremiyor." fısıldayarak olan biteni anlatmıştı.
Şaşırmıştım. Elijah ailede en az katil tipli olandı. Ben bunları düşünürken Hope'un sıkıldığını belirten ağlama sesi duyuldu. Bende onu yanıma oturtarak Camille'e döndüm.
"İki dakika göz kulak olabilir misin? Odadan ayıcığını getireceğim."
Onaylar anlamda başını salladı ve kalktığım yere Hope'un yanına kaydı.
-
Odadan Hope'un kahverengi boynunda kırmızı kurdelesi olan ayıcığını getirmiştim. Beni görünce Camille kenara kayıp bana yer açtı. Bana açtığı yere oturdum ve ayıcığı Hope'un eline verdikten sonra Camille'e döndüm.
"Hala Elijah'ın birini öldürebileceğini aklım almıyor. Sineği bile incitemez ki."
"Evet bende öyle düşünüyordum." o sırada Elijah bize döndü.
"Evet sineği bile incitmemiş olmayı dilerdim. Fakat sinekten daha büyük şeyleri incittim. İncitmekle kalmayıp öldürdüm." dedi ve Camille'in odasına girerek kapıyı kapattı.
Bu olay onu derinden etkilemiş olmalıydı. Aile... Onlar için çok önemliydi. Evet benim ailem de önemliydi ama hiçbir zaman böyle değildik. Kuşak ve tür farkından olsa gerek. Ailemin beni tek zorladıkları konu derslerimdi. Çok çalışmamama rağmen başarılı bir öğrenciydim. Sayısallar hariç bütün derslerim A+ idi. Sayısallar ise Matematik C+, Fizik B- ve Kimya ise B+'ydı en son karnemde. Yinede bu sayısal puanlarıma rağmen her zaman bir veterinerlik hayalim vardı. Ona ne olacaktı acaba... Düşüncelerimi Camille'in sorusu böldü.
"Biraz dışarı çıkıp gezmek ister misin? Rebekah Hope'un bebek arabasını da getirmişti. İleride bir park var hem Hope'da hava almış olur. Huh ne dersin?"
Herkese yepyeni bir bölümden merhaba! Öbür bölüm beklediğim vote sayısını hızlı alınca çabuk geldi yeni bölüm. Umarım beğenirsiniz bu bölümü yorum ve votee bırekmayı unutmayın. Benden size kocaman öpücükler :)).
YOU ARE READING
Original Babysitter
FanfictionAngela muhteşem bir yaz sabahına uyanmıştı ta ki bir yabancı kapısını çalana kadar...