Babysitting

125 18 1
                                    

Az önce bir bomba patlattım,sarı kafa havalara uçacak sanıyordum ki gayet cool bir şekilde gelip elimi sıktıktan sonra esmer adama 1 dakika işareti yapıp beni benim için hazırladığı odaya götürdü. Bu adamın gariplikleri ne zaman bitecekti?

-

Sonunda odaya gelmiştik oda Hope'un ve tahminen Hayley'nin odasının hemen solunda kalıyordu. Fena oda sayılmazdı aslında evin geneli aksine daha renkliydi. Renkten kastım koyu yeşil bir nevresimdi. Ama bu adam herhalde beni çocuk falan sanıyordu ki siyah cibinlikli ama hala asil bir yatak almıştı. Fakat kabul etmeliydim ki bu cibinliklerden her zaman istemiştim. Cibinliği geride bırakıp arkamı döndüğümde ise yine asil ama bu sefer siyah bir dolap karşıladı beni. Yanında da yine siyah bir boy aynası vardı.

"Angela burası yeni odan umarım beğenmişsindir. Kıyafetlerini de evinden getirteceğim."

"Teşekkürler. Uhm hala ne yapacağımı pek bilmiyorum biraz anlatırsan elimden geleni yapacağım."

"Bende o konuya gelecektim. Biz genelde pek evde olmuyoruz. Hope'un mamaları dolapta. Bazen avlu da aile yemeği veriyoruz o zamanlarda dışarı çıkmasan iyi olur. Bazen kavga sesleri duyarsan hiç hiç çıkma. Onun dışında evde olmadığımız da evi elbette ki gezebilirsin. Yemek konusunda da... Hayley,Elijah veya Rebekah yardım edecektir. Benim şimdi gitmem gerekiyor. Sende Hope'un yanına gitsen iyi olacak."

Demek yeni hayatım buydu. Bebeğe bakacak ve ailenin saçma sapan kavgalarına ve yemeklerine aldırış etmeyecektim. Kışın da günde bi iki hoca gelir giderdi herhalde. Öncekinin aksine basit bu hayatı sevmiştim. Arada bizimkileri de görmeye giderdim. Yeni hayatımı kafamda tartmayı bitirdiğime göre Hope'un yanına gidebilirdim.

-

Hope uyuyordu. İçeriden bir kitap bulup sallanan sandelyede okumaya karar verdim.

ELİJAH

Eshter birden Kol,Finn ve kendine yeni bedenler bulup ortaya çıkmıştı. Ve bana yeni bir beden bulup vampirliğimden vazgeçirmeye çalıştığı için Kol ve Finn'le bana işkence ediyorlardı. İşkenceler başladığından beri insanları öldürdüğüm garip halüsünayonlar görüyordum. Ta ki Hayley'yi görene kadar. Halüsünasyon olmalıydı. Ama ama bu gerçekti. Hayley gelmişti.
"O güzel kıçını hep ben kurtaracağım değil mi?" dedi ve bana bir sırıtış bahşetti.

Sırıtışına sırıtışla karşılık verdim ve yanıma yürümeye başladı. Geldiğinde zincirlerimi çözmeden önce beni şaşırttı ve dudaklarıma yapıştı ve beni büyük bir tutkuyla öpmeye başladı. Tutkusuna ben daha büyük bir tutkuyla karşılık vermiştim ki güçlü esmer bir cadı bedenindeki Finn'in gülen sesi duyuldu.

"Wow wow wow! Bak bu iyiydi."

Finn'in o cadı bedenindeki tuhaf sesiyle kendime getirtilince Hayley'nin de öbürleri gibi gerçek olmadığını anlamıştım. Ama ilk defa Finn'e hak verdim bu iyiydi.

ANGELA

Bu evi sevmiştim bir sürü kitap vardı yani tam benlikti. Ama işin asıl güzel yanı hepsinin ilk basımları olmasıydı. İlk basım "Romeo ve Juliet" i bulmuştum. İlk basım derken adamlar Shakespare'in elinden çıktığı gibi almışlardı. 10 sayfa okumuştum ki Hope'un ağlama sesini duydum. Çok heyecanlıydım birazdan Hope'u kucağıma alacak ve resmi olarak bakıcısı olacaktım. Derin bir nefes aldım ve yanına gittim.

"Gel bakalım buraya. Niye ağlamışsın çözmeye çalışalım."

Tahminen altına yapmıştı ama kontrol etmekte fayda vardı. Bezinden poposunu kokladım. Evet altına yapmıştı. Altına bez değiştirme battaniyesini serip yatağına yatırdım.

"Bakalım burada ne varmış?"
dedikten sonra bezini açtım.

Anında odayı saran muhteşem kokuyla baş ederken bir yandan da bezini çıkarıyordum. Bezi yatağa damlatmıcak şekilde çıkarıp odadaki küçük çöpe attıktan sonra Hope'un yanına geri döndüm. Tam yeni bez alıcakken aklıma poposunu temizlemediğim geldi. Daha poposunu bile temizlemeyi unuturken nasıl bakıcı olacaktım ki ben!?

Kendime kızmamı bitirip beşiğin yanında duran beşiğe birleşik çekmecelerin üzerineki ıslak mendil kutusunda ıslak mendil alıp o küçük ama bi o kadar da kirli popişini temizlemeye koyuldum.

Nihayet poposu kendimi görebileceğim kıvama geldiğinde ki ,bu kıvama getirebilmek için ıslak mendille baya uğraşmam gerekmişti,beşiğin yanındaki bez kutusundan bir bez aldıktan sonra bacaklarından kaldırıp poposunun altına bezi koyabildim. Böylece ilk bakıcılık görevimi tamamlamış oldum. Ve bu bana Hope ne kadar tatlı olsa da bu işin kolay olmıyacağını öğretmişti...

Bu kısmı yazmayı unutmuşum ekliyim bari sonradan dedim. Evet yeni bölüm. Evet biraz fazla bekletti. Evet sorry. Bu kadar evet yeter umarım bölümü beğenirsiniz vote ve yorum bırakmayı unutmayın :))

Original BabysitterWhere stories live. Discover now