Ortada bu kadar kan olunca ister istemez Hope'un gözlerini kapayıp misafir odasına doğru yol almaya başlamıştım. Mutfağın arkasındaki koridora girdim ve koridorun sonundaki sağdaki kapıdan içeri girdim. Orası olduğunu biliyordum çünkü Rebekah bavulumu ve Hope'un çantasını bırakırken görmüştüm. Güzel bir odaydı,yatak odaya çapraz yerleştirilmişti turuncuya kaçan ahşap rengi başlıklı bir yatak tı ve üzerinde de kırmızı bir nevresim vardı. odanın sağımda kalan duvarında ise yatak başlığıyla aynı renkte dört çekmeceli bir dolap vardı. Sol duvarda ise başlık ve dolapla aynı renk bir beşik ve beşiğin içinde de beyaz nevresimler vardı. Bavulum ve Hope'un çantası ise hemen dolabın dibinde duruyordu. Tamam ne kadar odayı en ince ayrıntısına kadar incelemiş olsam da içeride Elijah o haldeyken kıyafetleri yerleştiremezdim. Bu yüzden Hope'u kendine zarar vermemesi için beşiğine koyduktan sonra eline mor yeşil benekli dinazorunu vererek odadan çıktım ve kapıyı kapattım.
-
Salona geldiğimde Elijah daha iyi görünüyordu fakat hala üstü başı kan içindeydi ve yinede hala kötü görünüyodu. Hayley Camille'e bi bakış attıktan sonra artık biraz daha iyi olan Elijah'la konuşmaya başladı.
''Hadi sana yeni bi takım giydirelim koca oğlan.'' dedi ve Hayley'nin desteğiyle birlikte benim odamın yanındaki Camille'in odasına girdiler. Bende Camille'den Elijah'a ne olduğu hakkında birşeyler öğrenmeye çalışabilirdim.
''Camille Elijah'a noldu?''
''Tatlım bu aile gerçekten hayatımda gördüğüm en karışık aile bu yüzden en iyi açıklamayı yine onlar yapacaklardır Hayley gelince ona sormaya ne dersin?''
''Peki ama bütün gün herkes bana aynı şeyi söyleyip durdu. Anlıyorum bu aile çok karışık ama aptal değilim bazı şeyleri anlayabilirim.''
''Kesinlikle haklısın tatlım ama gerçekten Hayley açıklarsa daha iyi anlıyabilirsin onun da böyle düşündüğünü bilmesi yardımcı olacaktır.'' bu yanıt karşısında üzgün üzgün gözlerimi devirmekten başka çarem yoktu ve gidip Hope'u kontrol etsem de iyi olacaktı. Bende misafir odasına doğru yürümeye başladım.
-
Misafir odasına geldiğimde ise gördüğüm manzara paha biçilmezdi. Hope dinazoruna sarılmış masum masum uyuyordu. Bu manzarayı izleyebilirdim bende bunu yapmak için telefonumu çıkarıp bir fotoğraf çektim,ardından da Hope'un üstünü örttüm. Ama bu manzarayı kendime saklamak bencillik olurdu bende sessizce kapıyı araladım ve Camille beni görünce de elimle gelmesini ve sessiz olmasını işaret ettim. O da yavaşça buraya doğru yürüdü ve hafifçe kapıyı açtı ve yanıma geldi, bende sessizce parmağımla Hope'u işaret ettim ve birlikte hayran hayran izlemeye başladık. O sırada Camille'in odasının kapı sesi duyuldu. Kapıdan baktığımızda Elijah'ın Hayley'nin yardımıyla ve temiz kıyafetlerle Camille'in odasından çıktığını gördük. Hayley onu koltuğa oturttaktan sonra da yanımıza geldi bizde gülümseyerek Hope'u gösterdik, Hope'a bakınca o da gülümsedi.
-
Yaklaşık 15 dakikadır Hope'u izliyorduk ki Elijah içeri girdi. Ne çabuk ayaklanmıştı bu adam!!! Bir de gözleriyle salona gelmemizi işaret ediyordu. Ne kadar asil olsa da öküzlükte vardı bu adamda ne güzel bebek seyrediyorduk!!! Ama yine de emirleri uygulayıp odadan sessizce çıkarak salona gittik. Benim geldiğimi görünce durakladı.
''Senin gelmene gerek yok Angela.''
''Hayır gerek var. Beni bu karmaşık aile ve fantastik dünya şeylerine bulaştırmak istememinizi anlıyorum fakat Klaus beni bakıcınız yapmaya karar verdiği an bulaşmış oldum, bu yüzden öğrenmek istiyorum. Hoşuna gitsin ya da gitmesin bundan sonra bende bu işlerin içindeyim ve öğrenmeye biyerlerden başlamak gerek değil mi?''
''Peki madem böyle düşünüyorsun düşüncelerine saygı duyuyorum. O zaman neden bizimle gelmiyorsun sana bilmek istediğin herşeyi anlatalım.'' deyip derin bir nefes aldı ve salona doğru yürümeye devam etti.
-
Salona geldiğimizde herkes koltuklara rastgele oturmuştu ve gözle görülebir bir gerginlik vardı ve biri bunu bozana kadar da devam edecekmiş gibi görünüyodu. Sonunda sessizliği ilk bozan Elijah oldu.
''Pekala ne bilmek istiyorsun?''
''Öncelikle ne olduğunuz ve dünyada bilmediğimiz neler olduğu gibi basit şeyleri ayrıntılı bir şekilde bilmek istiyorum.''
''Peki. Öncelikle bu dünyada vampirler, cadılar, görsel ikizler, kurtadamlar, melezler, avcılar ve gezginler var. Tabii bir de biz varız kökenler. Ama gerçek vampirler o siz gençlerin izlediği Alacakaranlık'daki gibi değiller onlar güneşte parlamaz yanarlar, yanmamak içinde cadıların yaptığı günışığı yüzüklerine ihtiyaçları vardır ve evet tahmin ettiğin gibi kanla beslenirler. Cadılar ise büyü yaparlar ama öyle pek kazan kaynattıkları söylenemez. Kurtadamlar ise bir insanı öldürmekle ortaya çıkan bir genle doğmuş insanlardır aslında birini öldürdüklerinde de sadece dolunay da bütün kemiklerinin kırılmasıyla kurt formuna bürünen yaratıklardır ve ısırıkları vampirler için ölümcüldür. Görsel ikizise dünyanın ilk aldatmasını barındıran bir hikayeye dayanan ve aynı görünümler fakat farklı kişilerle devam eden büyük bir aşk hikayesinin kahramanlarıdır pek bir zararları olduğu söylenemez. Melezler ise ki dünya üzerinde kendilerinden iki tane bulunmaktadır, hem vampir hem kurtadamlardır ve dolunay da dönüşmezler yine de istedikleri zaman dönüşebilirler. Avcılar cadıların vampirleri öldürmek için beşli olarak başlattığı ve vampir öldürdükçe büyüyen ve tamamlandığında vampirliğin tedavisini gösteren bir harita dövme ortaya çıkaran bir türdür. Gezginler de bedenler arası gezi yapan türlerdir şu ana kadar yararlı bir gezgin görmedim eğer seni ele geçirirlerse senin bedeninle kötü şeyler yapar ve adını kötüye çıkarırlar. Son olarak biz, kökenler. Biz dünya üzerindeki ilk vampirleriz yaratılışımız annemizin bizi koruma isteği üzerine bizi ölümsüz yapmasına dayanır ve sadece annemizin bizi yarattığı ak meşe ağacından yapılan bir kazıkla öldürülebiliriz. Aslen 5 kardeşiz Finn, ben, Niklaus, Rebekah ve Kol. Geriye kalan iki kardeşimiz Finn ve Kol. Finn yıllardır bizi uyutan hançerle hançerlenmiş bir şekilde tabutta bodrum katında, Kol ise birkaç yıl önce Jeremy Gilbert adlı bir avcı tarafından tedaviyi bulmak için bir akmeşe kazığı ile öldürüldü. Başka soru?''
''Evet bir tane daha var. Nasıl oluyorda siz sadece köken vampirken Hayley ve Klaus melez?''
''Klaus ile babalarımız farklı geri kalanımız gibi vampir olunca öldürdü ve kurt genleri ortaya çıktı. Annemiz Esther bir cadıydı bu yüzden herkesin ve Klaus'un iyiliği için Klaus'un kurt tarafını bir büyüyle kilitlemişti ta kii Klaus yakın zamanda bu büyüyü bozana kadar, eğer bozmasaydı Hope'da olmıyacaktı çünkü vampirlerin çocuğu olmaz ama kurtadamların olur. Hayley'nin hikayesi ise çok farklı. Hayley hamileliğin de sadece bir kurttu ve Hope'u doğururken öldü diyebiliriz. Hope ise cadı, kurt ve vampir kanı taşıyor Hayley ölürken de içinde Hope'un kanı vardı bu da onun bir melez olarak uyanmasını sağladı çünkü eğer bir insan veya bir kurt içinde vampir kanı varken ölürse bu onu türüne göre melez veya vampir yapar. Hayley bünyesinde Hope'un kanı varken öldüğü için bu onu melez yaptı. Yani Hope şuan da sadece küçük bir cadı, Hayley kurt vampir melezi, Niklaus ise köken vampir kurt melezi. İşte biz buyuz. Umarım merak ettiğin bütün sorulara cevap bulmuşsundur Angela."
Yine uzun bir bölümle karşınızdayım arkadaşlar. Bu bölüm medyamızda @beyzatanrıverdi nin önerisi ile Angela var umarım beğenmişsinizdir Angela'yı, herkesin hayal ettiği gibidir hepinize benden kocaman öpücükler yorum ve vote bırakmayı unutmayın :))
YOU ARE READING
Original Babysitter
FanfictionAngela muhteşem bir yaz sabahına uyanmıştı ta ki bir yabancı kapısını çalana kadar...